Via Jeroen Remijnse kreeg ik het verzoek om mijn vraag over promotiemogelijkheden hier te stellen. Ik zou graag willen weten wat jullie adviezen zijn voor de mogelijkheden voor promotie bij Wereldwijzer van vrijwilligerswerk, onze combinatie van reizen en vrijwilligerswerk en onze Kilimanjaro Charity Climb (beklimming voor het goede doel) en welke tarieven daarbij horen. Daarnaast zou ik graag enkele informatiedagen onder de aandacht willen brengen (los van de posts die ik daarvoor al heb aangemaakt, maar juist voor in de nieuwsbrief) waar en aan wie geef ik die door?
Bedoel je in welke periode ik wil adverteren? Graag z.s.m. in bijvoorbeeld een van jullie e-mail nieuwsbrieven (hoor graag als er andere interessante opties zijn). Budget is beperkt, ik denk aan tot 200 euro. Ligt ook een beetje aan het ‘pakket’ en hoevaak de advertentie herhaald kan worden. Vorig jaar heb ik volgens mij voor 95 euro aan advertorial gehad in jullie e-mail nieuwsbrief. Kan dat nog steeds? Bijvoorbeeld 1 x in de Afrika mailing en 1 x in de algemene nieuwsbrief?
Voor landen/thema nieuwsbrieven is dat 95 euro per advertorial per keer, met (tegenwoordig) een minimale afname van 6. Voor het E-mail Reismagazine is het 350 euro per keer, geen minimale afname.
Ik zag trouwens dat je twee topics had geplaatst onder de titel “Combinatie van Reizen en Vrijwilligerswerk in Kenia”. Let er svp op dat een topic geen wervende tekst mag hebben, alleen informatief. Ook moet een topic unieke tekst hebben, terwijl je 2x hetzelfde hebt geplaatst in 2 forums. Verder heb je 1 van de topics geplaatst in “Vrijwilligerswerk Aanbod Projecten”, waar specifieke richtlijnen voor gelden, die je daar in een sticky kunt vinden: http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1254
Zolang je topics een informatieve en unieke tekst hebben kun je ze laten staan… Het is zeker verstandig je informatie over doingoood op Wereldwijzer te plaatsen. Je informatie kan dan ook worden gevonden als onze bezoekers het zoekveld gebruiken (rechtsbovenaan). Het kost je niets en voor bezoekers van Wereldwijzer is het van toegevoegde waarde. Ik raad je aan om voor elk project en elke informatiedag een topic aan te maken. Je kunt beter specifieke topics starten, dan alles in 1 topic te plaatsen. Ook is het mogelijk een blog te verzorgen op Wereldwijzer; je berichten komen dan ook automatisch in het algemene nieuwsoverzicht te staan.
Je promotieplaats in de nieuwsbrief is voor 6 maanden achter elkaar; je kunt wel voor elke maand een andere tekst aanleveren als je dat wilt.
Is het mogelijk dat we 6 advertorials inkopen en dan kiezen we in welke nieuwsbrief die geplaatst wordt? Dus bijvoorbeeld de Social Safari Experience in de vrijwilligersnieuwsbrief en de Kilimanjaro beklimming in de Afrika nieuwsbrief? En wellicht nog wat andere zaken die we onder de aandacht willen brengen (weet ik nu nog niet).
Als bovenstaande kan dan wil ik er graag 6 afnemen. Kan je me laten weten wat je nodig hebt aan tekst en foto’s en welke voorwaarden dit betreft (pixels, aantal woorden etc).
Wat is het aantal geadresseerden van de 2 genoemde nieuwsbrieven en de gemiddelde openingsrate? En kun je mij een overzicht sturen van de data waarop ze verstuurd worden en de deadlines voor inleveren van input?
In principe moeten de promotie-items in dezelfde nieuwsbrief achter elkaar komen. We kunnen voor jou wel een uitzondering maken aangezien we op meer vlakken samenwerken
Ik heb alles klaar staan om aan te leveren. Er staat dat ik naar de helpdesk voor samenwerkingen moet. Als ik daar aankom kan ik geen discussie topic aan maken, kan dat kloppen? Misschien ligt het aan mij maar ik begrijp geloof ik niet wat er nu van me verwacht wordt en waar ik nu mijn materiaal moet aanleveren. Is het zo dat dit dan openbare informatie is? of zien jullie dit alleen?
Oh da’s mooi. Eerder kreeg ik namelijk de melding dat ik niet geautoriseerd was om te posten, vandaar
Bijgaand het materiaal. Is het mogelijk dat:
De Social Safari Experience in de ‘Vrijwilligerswerk buitenland’ nieuwsbrief geplaatst wordt? (3 x achter elkaar vanaf nu)
De Kilimanjaro Charity Climb in de ‘Afrika’ nieuwsbrief geplaatst wordt (3 x achter elkaar vanaf nu)
Ik kan geen word documenten uploaden dus het zijn PDF’s geworden. Is dit goed zo?
Een inspirerende combinatie van vrijwilligerswerk en reizen in Kenia.
In 15 of 22 dagen het échte Kenia ervaren. Dat kan met de Social Safari Experience.
Doingoood neemt je mee naar projecten waaraan je concreet je steentje bij kan dragen door je als vrijwilliger voor hen in te zetten. We laten je ook het mooie Kenia zien tijdens diverse leuke excursies en natuurlijk gaan we op safari! Meer info>
De Kilimanjaro Charity Climb is een bijzonder avontuur! Je beklimt tijdens deze sponsorreis de hoogste berg van Afrika en tegelijkertijd ondersteun je hiermee een goed doel. De Marangu route voert je in 6 dagen door een prachtig en gevarieerd landschap over de kraterrand naar de ijskap van de indrukwekkende, 5.895 meter hoge Uhuru Peak. Een onvergetelijke ervaring! Meer informatie >>
Je bent je ervan bewust dat je met de links verwijst naar externe content en dat daar een toeslag van 50% voor geldt? Ik had je in deze post op gewezen, maar voor de zekerheid vraag ik het je nog maar even voordat ik de factuur aanmaak
Ik heb het gezien hoor. Bedankt dat je dit nog even meldt!
Ze worden nu beiden 3 x gepost in de eerstvolgende reeks nieuwsbrieven voor Vrijwilligers en Afrika toch?
Ik heb een vraag over de faktuur. Kan het kloppen dat dit naar een prive persoon moet worden overgemaakt? Kun je aangeven waarom dit is en waarom niet naar de rekening van Wereldwijzer? Of is er iets fout gegaan?