Hoe kom je hier bij? De rekening staat op naam van Stichting Wereldwijzer Reisforums. De stichting is ook geregistreerd bij de kamer van koophandel zoals op de factuur staat vermeld. Het bedrag staat ook op de rekening, dus dat is goed gegaan.
John (mijn man die alle administratie doet) heeft contact gehad met een dame die bevestigde dat het bedrag niet aan Wereldwijzer betald moet worden maar aan haar prive en dat dit door jullie aan haar is uitbesteed. John is er nu niet maar ik zal navragen hoe het precies zit. John heeft mij in elk geval gevraagd of ik hierover contact wilde opnemen want hij vond het nogal raar overkomen, vandaar. Wordt vervolgd.
De stichting gaat het wel uitbesteden, maar dat is nog helemaal niet gecommuniceerd. Ten eerste is deze factuur gewoon vanuit de stichting verstuurd. Ten tweede zal het straks duidelijk worden gecommuniceerd in deze rubriek wanneer het is uitbesteed. En ten derde hebben jullie het bedrag al overgemaakt, op de rekening van de stichting.
Met wie heeft John precies contact gehad en hoe is dat contact tot stand gekomen?
Sorry, mijn fout, interne communicatie foutje. Het ging om de factuur voor de wereldwijzer vrijwilligersdag, waarom moet die naar een prive persoon en niet naar Wereldwijzer?
In principe doet de stichting zelf niets, maar is er een cooperatie van een aantal freelancers die als coordinator 6 deelgebieden beslaan. Zo doe ik de it, is er sinds deze week iemand voor de samenwerkingen (adverteren en barter deals), etcetera. En zo doet Susan de evenementen De stichting is er sinds vorig jaar augustus.
Op welke plek kan ik mij op meer nieuwsbrieven van Wereldwijzer abonneren? Ik krijg nu alleen de afrika nieuwsbrief maar wil ook graag de vrijwilligerswerk nieuwsbrief krijgen. Ik kan alleen op de site niet vinden waar ik me daarvoor kan aanmelden. Alvast bedankt!
Dank voor jullie bericht. Graag stel ik me aan jullie voor: Paul Heijmering, sinds kort de nieuwe coördinator samenwerkingen van Wereldwijzer. Ik ben de contactpersoon voor de organisaties, bij vragen en opmerkingen kun je vanaf nu bij mij terecht.
Ik heb begrepen dat jullie op diverse manieren aandacht voor Doingoood hebben gevraagd op Wereldwijzer. Ik hoor graag hoe jullie de komende tijd promotie willen maken. Ik denk daar graag in mee.