djoser

Hallo reisgenoten

Ik heb een mooie reis naar China gezien van Djoser , China 24 dagen
Wie van jullie heeft ervaring met Djoser , alle ervaringen hierover zijn welkom ?

Hoe zijn de hotels ?
Mag je bij Djoser ook met een harde koffer reizen ?
Hebben de reizen ook vertrek garantie ?
Hoe worden de (optionele) excursies georganiseerd , moet je alles zelf regelen of word dit door de reisleider geregeld ?
Doe je veel samen met de groep ?

Ik heb tot nu toe alleen nog met Fox gereisd dit was altijd prima verzorgt en alles was keurig geregeld
Buiten het reisprogramma had je ook nog optionele excursies en die werden dan altijd door de reisleider geregeld

Reisorganisaties hebben liever geen harde koffers, maar ze laten het meestal wel toe.

Op de website van Djoser kun je vinden welke reizen gegarandeerd vertrek hebben. Als het er niet bij staat kun je er een telefoontje aan wagen en vragen of de reis vol zal komen of niet. De meeste reizen zullen doorgaan.

Op de website staan ook welke excursies inclusief zijn, en welke excursies je (tegen betaling) bij kan boeken via de gids.

Daarnaast kun je vaak ook in een stad bij een ander bureautje excursies boeken (als dat leuker/goedkoper is dan via djoser) en kun je vaak ook gewoon met het OV op stap. Je hoeft natuurlijk niks zelf te regelen als je dat niet wilt, maar moeilijk is het niet.

Hoi!
Ik ben 1,5 jaar geleden mee geweest met Djoser naar Marokko. Mijn eerste keer op vakantie met een groep onbekenden. Ik heb een fantastische vakantie gehad! De groep was divers, maar klikte ongelooflijk goed. Daar moet je natuurlijk wel een beetje geluk mee hebben, al kun je op de site wel een beetje de leeftijden en man-vrouw verhouding bekijken. De reisleidster was een geweldige dame, op leeftijd nog wel! Ze was begin 60, ben haar naam even kwijt helaas.

Gedurende de reis waren er voldoende excursies bezichtigingen gepland, maar alles was geheel vrijblijvend. Geen zin? Geen probleem! Ik heb de hele vakantie niks als een verplichting gevoeld.

Heel veel plezier, ik vind Djoser absoluut een aanrader!

Kim