Djerba

Hallo iedereen,

ik ga binnenkort voor 7 maanden werken in Djerba, namelijk als hostess. Heel leuk natuurlijk,
maar ik vraag me weg af of ik s’avonds, na mijn werk, ook nog iets leuks te doen ga hebben daar.
Zijn er discotheken, danscafés,…??
En dan nog liefst iets waar je je als meisje veilig voelt.
Ik kan namelijk niet uitgaan in de hotels zelf, omdat we dan te veel met de klanten in contact komen.
Alvast bedankt voor enige reactie.

Hallo Sunnyside,

Geweldig om als hostess op Djerba te gaan werken, mag ik je ook vragen bij welke organisatie???
Op Djerba zijn inderdaad disco’s, de meeste behoren wel tot een hotel maar worden zeer zeker ook door de plaatselijke bevolking bezocht.
En wat betreft veiligheid, wees asjeblieft nooit bang als je 's nachts op Djerba alleen over straat loopt.
Ik kom er al jaren en heb me nog geen moment onveilig gevoelt, ik loop rustig 's avond of 's nacht over straat, iets wat ik in Nederland zeker niet zou doen.
Wil je nog meer weten hierover dan stuur me gerust een mailtje.
Kijk ook eens op de Djerba Groep op msn, daar vind je ook allerlei informatie over dat soort zaken.
http://groups.msn.com/DjerbaGroep

Groetjes,
Marianna

hallo sunnysite, je moet maar eens vragen naar de taverne ,het is ook een bowling, en je kunt er biljarten, en het is er reuze gezelig.

Ik hoop dat jer er een geweldige tijd hebt,
Groetjes bert.