Nederlandse wereldfaam treedt op in Bangkok-op vr. 19/2, vanaf 21.00 (doors) en 22.00 (start) zal DJ Tiesto draaien in Central World/Zen (voorheen World Trade). Sterk aanbevolen tickets on het vooruit te regelen-als je erheen wilt. www.tiesto.com.
Voorlopig hebben we nog te doen met de diverse kunst+dansgroepen uit Mainland China die vanwege het aanstaande Chinese NieuwJaar (valt samen met valentine dit jaar-de natte droom van elke Thaise puber) her en der optreden.
Tiesto in BKK ?? Hmmmm…had het graag mee willen maken… ![]()
Wat gaaf! Weer eens wat anders dan Gelredome ![]()
Een dag later trouwens in Pattaya! Ook niet verkeerd!
Kan ie in april niet nog een keer terugkomen ??? Ben benieuwd wat de Thai van Tiesto vinden ! Baal er echt van dat ik dit niet kan meemaken… ![]()
Mijn vrouw vind het herrie :lol: had namelijk 2 jaar geleden een cd van hem gekocht in Tesco Lotus(goedkoop) voor onderweg in de auto, ik ging als een speer vanuit de Isaan naar HuaHin, maar zodra het cd’tje was afgelopen ging meteen Loso er weer in, ook goed
. >>>.
Dj tiesto,de man kan wel goed in zijn vak zijn,maar het is toch niet mijn ding!Geef mij maar rustige muziek,en laat de jeugd maar uit hun bol gaan.Ben er een beetje te oud voor geworden!(ff off topic)heb is een paar keer naar #gullivers#geweest kao san road,bkkflyer zal dat ook wel weten zeker?muziek te hard!greetings from cnx,georgessiam.
ik ben zelf meer van de rock muziek maar een avondje tiesto is ook altijd gezellig alleen kan ik helaas niet deze 2 avonden
groet dirk :chin:
Haha, zie het al helemaal voor me Jan. Volgende keer als ik een farang in Thailand met een rotsnelheid voorbij zie scheuren, zal ik eens goed opletten, mss zit jij wel achter het stuur met Tiesto op ![]()
Toen Loso er weer in ging, ging je zeker gelijk een stuk langzamer ?!
Nee, Tiesto is wel helemaal mijn muziek… Vroeger was het nog een stukje harder (gabber dus echt boem boem boem), maar ja, kleine jongetjes worden ook groot…
Gullivers op Khao San !!! Moest ff googlen, maar idd, daar is er ook een…die kende ik nog niet. Kom wel regelmatig in Gulliver’s Sukhumvit Soi 5, leuke tent…
Zwarte Chevrolet Colorado met BKK kenteken >>>. Miss your Farang is driving very fast, him have to pay a fine 400 bath but you can give…200 bath :lol: >>>.
Tja met Loso is het ritme steeds verschillend maar met Housemuziek niet, trap bijna door de bodem heen.
Gullivers in Khao San is overeenkomstig de aard van het publiek wat graag op die kermis verblijft, wat rommeliger, luidrichtiger. Als je Gullivers in Soi 5 gewend bent, moet je dat vooral zo houden.
Overigens zit er ook nog een Gullivers (bouwkundig een kopie van Soi 5) op Beachroad in Pattaya. Anders dan je misschien in dit oord zou verwachten is dit eigenlijk de meest rustige en beschaafde vestiging. Geen bekpekkers en geen working ladies. Je gaat daar eigenlijk alleen heen om rustig te gaan eten met je vriendin (mooi groot rustig terras). Voor het stevigere werk heeft Gullivers in Pattaya “Walkingstreet pub”.
Overigens doet Tiesto niet alleen BKK aan maar ook een optreden op Laem Bali Hai in Pattaya. Jammer dat ik hier nu in de kou zit mrs. falang warm te houden…
…Tiesto is in mei in het Sportpaleis in Antwerpen…:dag: