:chin: ff rechtzetten,had mijn quote op een verkeerde plaats gezet,onder jouw quote Jan!!!Mijn excuses daarvoor,en je hebt gelijk best laten rusten al dat negatief gedoe.groetjes:georgessiam:chin:
Juist Jan,
Helemaal mee eens. Laten we maar uitsluiten over ons favoriete vakantieland/doel berichten.
Groet.
:zon02:
:chin: Hoi moira,ivb:gratis visum voor 60dagen geld dat ook voor Vlaamse onderdanen van Belgie???groetjes:g.s:dag:
Ikke wel hoor, denk maar aan song klan, danse en feest en blije mensen en niets dan gezelligheid en plezier voor iedereen. DUS…!
vind ik ook dikke zever ,ik ga elk jaar naar phuket en daar is alles wat ze bouwen bezet tot onder de nok .
Ik zou wel die plaats van jou willen weten in het zuiden waar de natuur nog ongerept is ,daar ik onderwaterfilms maak en phuket te vol zit met toeristenduikers die alles vernielen
Amaai hier staat wel veel zever ze…
Als ik de eerste post las dacht ik ‘oh leuk’ maar als ik dan verder en verder ga lezen en ik lees zo een flippo zijn opmerkingen over dat Brazilie het van het is en dit en dat ja se blijf dan in Brazilie CONFEDERATIE en ga vooral niet beginnen zijken dat Thailand ‘niets’ is. Als Thailand dan toch niets voorsteld wat komt ge hier dan op het Thailand reisforum doen? De boel wat verzieken? Blijf dan weg e onnozelaar. Tis weer ene vant stad van Antwerpen. En trouwens: is het niet te mooi weer daar in brazilie om op internet te gaan pippo?
Ga wat dansen en laat ons gerust…
Oppassen wat je zegt stoffeltjeee,ikzelf kom ook van Antwerpen:ha ha ha!!georgessiam.
Ja ik kom ook van Antwerpen. Alez de kempen dus de chille kant van Antwerpen. ![]()
Ochja op zich nix mis met volk vant stad maar ge hebt daar zo sommig van da volk…
Goed zo stoffeltjeee;Over de quote van Confederate,laat het rusten man,er is al genoeg overgezeverd.groetjes:georgessiam.