80% is wellicht erg veel, maar dat het toerisme in Thailand dit jaar is afgenomen, staat vast.
Een aantal maatschappijen hebben door de crisis ook hun capaciteit verlaagd, waardoor ze minder vaak op Bangkok vliegen, vluchten zijn dan ook samengevoegd en zitten dus alsnog aardig vol.
Dat deze vluchten voornamelijk vol zitten met heren, is natuurlijk onzin, hier heb je geen enkel inzicht in.
Maatschappijen zullen hun vluchten naar BANGKOK niet verminderen want dan slachten ze hun ‘kip met de gouden eieren’.
Naar MANILA CEBU DENPASAR en JAKARTA vliegen veel minder maatschappijen omdat die gelukkig geen 8miljoen toeristen per jaar ontvangen en die landen hun ‘eigenheid’ behouden en niet al hun eilanden
volbouwen met luxehotels en bars gelukkig maar…
Heb jaren in THAILAND gewoond en niet in luxehotels maar ‘tussen de THAI’ en die lachen met Europese mannen die 12u in een vliegtuig zitten
omdat ze in hun eigen land niet aan hun ‘trekken’ komen ze vinden dat
gewoon zielepoten en meestal worden ze belazerd maar dat is hun verdiende loon dat zeggen de THAI zelf…
Hallo,Als je goed op het forum hebt gelezen was er pas nog een discussie over Eva Air dat die vluchten gecanceld heeft omdat die niet vol zitten. Er worden wel degelijk vluchten gecanceld omdat er minder toeristen naar Thailand komen.Waarom denk je dat je nu gratis een toeristenvisum kunt krijgen voor Thailand is ook niet zomaar.Het is jammer dat je denkt dat de vliegtuigen alleen maar vol zit met mannen want dat is echt niet zo. Zoals hier op het forum ook is te lezen dat er veel familie’s en jongelui naar Thailand gaan.Ik zie hier echt op Koh Tao bv echt geen vieze mannen hoor maar alleen maar jongelui die veel lol hebben en genieten van een fijne vakantie.gr van Moira
Zeker niet beste vriend want ik hou alleen van ‘Vlaamse vrouwen’ en
laat THAISE vrouwen in hun eer en maak ze niet diep ongelukig door ze naar het koude natte dure BELGIE/NEDERLAND te brengen waar ze dik
worden en bijna doodgaan van heimwee naar THAILAND…
Zoals Moira ook al aangeeft, heeft EVA Air zelfs vluchten geannuleerd in deze zomermaanden, ook China Airlines heeft zijn vluchtfrequentie aangepast. Maatschappijen hebben hun vluchten dus zeker wel verminderd deze zomer.
Mijn vrouw is zeker niet ongelukkig hier in Nederland, daarnaast is ze na ruim 3 jaar hier nog steeds even slank en gaat ze zeker niet dood van heimwee…
Gratis toeristen visum voor een verblijf van 30 dagen in THAILAND doen ze al meer dan 20 jaar…
20 jaar geleden was alleen PATTAYA vol bars en voor gefrustreerde venten vandaag is bijna elk eiland vol bars zelf KO PHI PHI heeft nu bars en bungalows mijn hart bloed als ik dit zie want op KO PHI PHI was het jaren VERBODEN om te bouwen maar toen kwam ‘THE BEACH’ met LEONARDO DI CAPRIO en toen hebben ze veel palmbomen gekapt en weg
was het PARADIJS…
Mijn hart bloed als ik dit zie…
Nee ik heb het niet over het visum van 30 dagen maar die van 60 dagen die is tot maart 2010 gratis dit kun je ook hier op het forum lezen.
Ze hebben op koh tao hier ook die bars maar zit misschien wel 1 of 2 mannen en dat was het dan zoveel zijn het er dus niet.
Voordat je iets schrijft moet je wel even het forum lezen voordat je hier gaat lopen schreeuwen en klagen.
Als het in Nederland/Belgie niet zulk K…weer was geweest hadden onze eilanden en kustlijnen ook volgestaan met resort’s en weet ik veel wat dat is economie en levert werkgelegenheid op.
Hahah goeie jan.
Maar van het visum wist je toch niet ook na 35 jaar ervaring.
Je schreeuwt wel want alles was je met hoofdletters neerzet is in internetwereld schreeuwen.
Ik vind je persoonlijk wel wat klagen ik denk dat je er maar niet meer naar toe moet gaan.
Wij wonen niet meer in BELGIE wij WONEN in BRAZILIE het mooiste continent op AARDE waar de mensen houden van de ZON lichaamscultuur hebben en
ze kunnen dansen en zingen elke dag zelfs als ze op de bus staan te wachten in de regen gisteren meegemaakt de hele straat aan het dansen
en ikke lekker meeswingen NOOIT meegemaakt in THAILAND…