Wie kan me helpen aan adressen van istanties voor het beginnen van een discotheek in een van deze plaatsen. Bv. makelaars van horecapanden, kvk. Tevens zou ik willen weten hoe ik zoiets zou moeten aanpakken. (heb ik vergunningen nodig?, mag ik als nederlander iets bezitten in Tr.? Hoe werkt het met mijn visum?)
Hallo cor,
Nog iets gehoor op je oproep voor het uitbaten van een diso in Turkije?
Wij willen eigelijk maar immigreren. Gezien er toch enkele overeenkomstige punten zijn tussen uw probleen en dit van ons, vroeg ik mij af of je intussen misschien info heeft voor ons, wat betreft immigratie? Ik vermoed, naar wat ik reeds te horen kreeg dat je een werkvergunning moet hebben voor het geen je wil doen en dat je moet samenwerken met de plaatselijke bevolking.
Indien je voor ons nuttige inlichtingen moest hebben kunt u deze dan doorspelen. Dank bij voorbaat.
E-mail adres r.grenelle@wanadoo.be
Redgy
Ps Ik heb onlangs vernomen via het Ministerie van Buitenlandse zaken van Turkije dat er een wet zou gestemd worden in hun parlement, in september, dat alle beroepen zouden mogen uitgeoefend worden door buitenlanders. Maar inbepaalde taken van beroepen zouden er beperkingen worden ingevoerd.
Ik zou zeggen onderwerp te volgen door u, via e-mail Turkse Ambassade.
Verder veel succes.
hoi ,
mocht je ooit iets op starten ?
laat het me weten als je een goede dj zoekt
voor meer info en demo,s : http://www.dj-catch-r.com
DJ Catch-r’s real name is Roger Martherus. He started by playing the guitar at the age of 12 years. After playing in several bands his interest in housemusic kept growing. While going out in clubs, he kept track with all streams in housemusic in the 90’s One day he decided to get on the otherside and started spinning records from 1998. The style he plays is a mix of funk,oldscool,groovy and musical stuff . After playing at party’s with friends it became more serious.he has played in soomers (scheveningen)and cruise terminal (rotterdam) Now he has his residence at De Abdij, a nice club near Rotterdam. When he show’s up at your party he will give you a 110%, always! Roger is also trying to make name with his music in his own studio.