Directe vlucht vanaf Frankfurt

Hallo,

Ik zie via vietnam airlines dat er een directe verbinding is naar Hanoi via Frankfurt. Maar bij het zoeken naar prijzen is dit mega duur. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil graag weten waar ik dit zou kunnen boeken aangezien een rechtstreekse vlucht erg relaxed is.
Alvast bedankt|!

Juist omdat dit voor Duitsers een rechtstreekse vlucht is, zijn de prijzen hoog. Er is namelijk ontzettend veel vraag naar vanuit Duitsland zelf. Overigens gaat deze vlucht regelmatig via Ho Chi Minh City en zeker niet altijd rechtstreeks! Dan lijkt mij een stop in Kuala Lumpur of Singapore even relaxed en je vliegt vanuit Amsterdam. Op dit moment zijn er goede tarieven met verschillende airlines vanuit Amsterdam. Ik heb zelf met Vietnam Airlines gevlogen via Parijs, vond de service wel prima!

he hoi,

heb je al gekeken op http://www.vietnamairlines.de/reiseplanung/eco09.htm ??
hier staan alle prijzen/mogelijkheden vermeld… en je kan al rechtstreeks vliegen voor €699,- Dat is niet heel hoog toch?
(kijk nog wel even bij de voorwaarden voor evt. bijkomende kosten. prijs volgens mij wel afhankelijk van de tijdsduur dat je in Vietnam wilt blijven!)

Succes en heel veel plezier in Vietnam :wereld:

Bedankt voor de tip, het is alleen niet mogelijk om te boeken via deze website. Maar ik ga toch ook kijken of het interessanter is om via Singapore of Kuala Lumpur te vliegen.

Hallo,

wij zitten nu in Hanoi en zijn met singapore airlines van frankfurt kuala lumpur gevlogen en terug vanaf ho chi minh naar frankfurt voor iets meer dan 600E
Prima te doen

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb uiteindelijk via de KLM geboekt voor € 599,- van Amsterdam naar Bangkok. Nu even kijken wat we verder allemaal willen gaan doen en de andere vluchten boeken.