(origineel bericht op be-more.nl)
Dinsdag 24 juli: Waterdroogte…
Na een beroerd nachtje slapen, en portie rugpijn erbij gingen we richting het ziekenhuis op 10.00 uur. Na de dag van gisteren waren we erg benieuwd wat er vandaag weer eens zou gaan gebeuren.
Allereerst hadden we een afspraak met Abert & Bennett over het programma van de resterende weken. Dit neemt normaal bij ons half uurtje in beslag nou hier gewoon 2,5 uur waardoor we daarna aan de lunch konden…en ik ga niet vertellen wat dit was, want onderhand kunnen jullie dit vast wel raden;)
Na de lunch zou de engineer komen voor de waterleiding, dus Jitske ging mee zodat Mikal & ik nog in het ziekenhuis konden bblijven:)
Er was vandaag weinig te doen gezien de vorige dagen, maar dat was niet zo heel erg, konden we ook eens eventjes bijkomen van alles. Heb geholpen op de operatiekamer met steriliseren van instrumenten. Nou ja steriliseren…eerst met petroleum dan met VIM (zeg maar een soort afwasmiddel) en dan water. Dan vragen ze zich ook nog af hoe de roest erop komt…tja…wat moet je daar dan op zeggen…Hierna in de autoclaaf, dat is hier een soort trommel, wat overigens prachten werkt.
Na de instrumenten (wat volgens de mensen supersnel ging, tja tempodraaien he dat kunnen wij nederlanders wel!) mn favoriete werk gedaan namelijk strijken van OK doeken en pakken. Ach ze zijn supeprblij met je dat je dat doet, dus verstand op nul en strijken maar!
Om 16.30 richting “huis” om te kijken hoe het met de waterdroogte was. Helaas was de waterleiding nog niet gemaakt, jerrycans waren wel gevuld, maar Abert beloofd ons dat het geregeld wordt. We hebben er een hard hoofd n onderhand, maar goed dan maar met de jerrycans, het is zoals het is.
Even naar de markt gelopen, stof gekocht en een broek in de maak laten zetten. Jaja we gaan op afrikaansetoer met zn allen! Ben benieuwd hoe dat wordt! Pasta ingredienten gehaald aangezien we gennoeg rijst voorbij zien komen hier, keer wat anders.
Daarnaast was gedaan en gestreken va de was om de beestjes er maar weer te voorkomen. Goed bezig al zeg ik zelf! En het was tijd voor mn haar wassen, want dat zag er natuur;lijk zonder douche niet meer uit, gelukkig had ik mn lieftallige assitent die me hiermee hielp. Foto’s zijn hilarisch hiervan
Voor de rest lekker op tijd naar bed en morgen weer een dag! ![]()