Digitale Camera Mee Op Reis

Hi allemaal!

In augustus van dit jaar ga ik naar Zuid-Amerika. Eerst 4 weken een spaanse taalcursus volgen en waarschijnlijk aansluitend nog een vrijwilligersproject. Ik lees trouwens dat veel mensen dit van plan zijn of hebben gedaan. Alle info. over taalcursussen in Peru, Equador of Costa Rica is welkom! Ik ben er namelijk nog niet helemaal uit waar ik de cursus wil starten. :lol:

Maar nu mijn vraag: Na ongeveer 8 weken (cursus+project) ben ik van plan om nog een half jaar rond te reizen in Z-Amerika. Ik wil graag een digitale camera meenemen en foto’s tijdens mijn reis naar Nederland verzenden. Wie heeft hier ervaring mee? Is dit mogelijk of gaat dit problemen opleveren? :unsure:

Wie heeft er tips??

Alvast bedankt,

Marleen :rolleyes:

hallo Marleen,

Wij, Ronald en Jacqueline Geverinck, wonen nu ruim 1,5 jaar in Costa Rica met onze dochter van ruim 3 jaar, en het bevalt ons prima hier. We wonen in Orosi.
Omtrent spaanse cursus zouden we graag jullie onze spaanse onderwijzeres willen aanraden. Ze is een prima lerares, en geeft les in Orosi. Orosi ligt op het platteland en op ongeveer 1,5 uur rijden van de hoofdstad San José

Hieronder geven we je wat info omtrent de pakketten die zij aanbiedt:

6 dagen met accomodatie, ontbijt en middageten incl 5 lessen van 3 uur per dag: $120
12 dagen met accomodatie, ontbijt en middageten incl 10 lessen van 3 uur per dag: $240
alleen lessen: $15 voor 3 uur

haar naam: Flor Granada Calderon
tel: (506) 533 2480
e-mail adres: florgrande@racsa.co.cr

succes!

Ronald en Jacqueline Geverinck
:rolleyes:

Of je de foto’s kan verzenden tijdens je reis, hangt echt helemaal af van de steden die je bezoekt. Ga er vanuit dat de internetcafé’s niet volledig up to date zijn, maar dat er in grote steden vast wel ergens een mogelijkheid is. Wanneer die er niet zijn, dan is een digitale camera nog steeds erg handig. Dus mee in die tas en goed op letten! :lol:

Hoorde trouwens van een kennis, dat op Costa Rica het redelijk makkelijk Spaans leren is, omdat de mensen daar over het algemeen iets rustiger praten. Wie weet kunnen Ronald en Jacqueline je daar meer info over geven…