Rondreis Cr + Spaanse lessen Tamarindo september 2009

hello,

10september vertrek ik naar CR, eerst ga ik een selfdrive rondreis maken van 11dagen, naar san jose,puerto viejo,arenal,monteverde & tamarindo… :zon02:

In tamarindo zal ik dan nog 2 weken blijven en een 2weekse spaanse cursus volgen. Deze lessen heb ik geboekt via linguaschool…

Nog meer mensen met dezelfde reisplannen of ervaring met Spaanse/surf lessen in Tamarindo…

groetjes selma

Hoi!!

Ik vraag me hetzelfde af als jij. Ik ga 4 dec naar CR ook bij linguaschool in playa tamarindo. Ik kan vrij weinig reacties en ervaringen lezen over die school, maar ben heel erg benieuwd, ik ga namelijk ook nog een maand in chili en Argentinie spaans volgen bij lingua… Ben dus ook erg benieuwd naar hoe andeen het bevallen is…

:dag:

Hey! ik weet niets over de school in Tamarindo (heb n taalcursus gevolgd in Puerto Viejo) maar ben op dit moment in Tamarindo… en het strand hier is echt geweldig!! Verder is Tamarindo een klein plaatsje, maar wel gezellig… veel leuke mensen hier! Dus denk wel dat jullie het naar je zin gaan hebben! Enjoy your trip! :wereld: lianne

heeey

wat onwijs leuk je berichtje!!

have fun, ik kan niet wachten!!

xx

:dag:heey sellie!!

Jij gaat al bijna joh!! >>>nog een weekje!! ik moet helaas nog 3 maandjes wachten… maar ga je alleen naar costa rica, of ga je ook andere landen daar bezoeken?

:dag:

heeeey

jaa ik vertrek volgende week donderdag!! alleen costa rica, wilde wel langer reizen en andere landen, maar is allemaal best duur dus ik moet kiezen…

maargoed kan niet wachten…

Vanuit Tamarindo kan je heel makkelijk (en goedkoop) naar Nicaragua (max 3uur met bus naar de grens, je kan ook dagtrips maken naar Nicaragua)… schijnt echt de moeite waarde te zijn… ik heb helaas niet meer genoeg tijd hier (vlieg morgen naar Ecuador dus vandaar).
Nicaragua is veel goedkoper dan CR… maar CR is super mooi! have fun

Dag costaricanagangers,

Ook ik ga bijna, :wereld:, 7 november vertrek ik naar San José … reis dan op eigen houtje door na Tamarindo, waar ik m’n Spaanse en Surf les ga volgen. De school waar ik naar toe ga heet Wayra en lijkt me geweldig!

Nu denk ik eigenlijk al veel langer dan 3 maanden te willen blijven, weet iemand of dat zo te regelen is ín Costa Rica zelf?

Muchos saludos y besos!

Guy (19)

heyyy

das toevallig, jou school is tegen over de mijne daar ben ik nu, de csi, heel leuk je hebt in de oplucht les, ( neem heeeel veel deet mee) het is nu winter maar supermooi weer, kunnen elke dag naar t strand en daarna surfen…

je kan makkelijk vanaf hier alles regelen om langer te blijven doet iedereen en het is nu rustig de hostels zijn zo goed als leeg…

als je nog iets wilt weten laat maar weten…

pura vida