Inleiding topic verwijderd door Hans.
Reactie verwijderd door Hans.
Bericht verwijderd door Hans.
Hans: Regel dit vooral zelf: Ik heb geen behoefte dit op te starten!!!
Er zijn genoeg instanties die hierin al jaren zeer actief zijn, en ik ben niet de mening hierover toegedaan die jij me toedeelt!!!
Ik vind nl het verschrikkelijk hoe de dieren daar behandeld worden MAAR: Je veranderd er niets aan door ze naar Nederland te halen: integendeel: Onze ‘zielige’ dieren in het asiel zijn er voldoende als je een ‘zielig’ katje of hondje(Ja zelfs pups en kittens) een goed huis of gouden mandje wilt geven!!
Instanties genoeg waaronder ‘Wereldpootjes’ die voor veel landen de opvang ter plaatse doet en een aantal in europa een onderdak probeert te geven
Lezers: volg je hart en als je iets wilt ga opzoek naar wat voor jullie het beste is: en niet omdat een dier zielig is want dan zijn er heel veel zielige dieren en je kunt ze niet allemaal redden
Hans: Graag zou ik wel willen dat als je mijn naam ergens in vermeld, ik hierover eerst benaderd word, dan wel mn toestemming geef mij erin te betrekken. Iets wat blijkbaar vaak te moeilijk is
Overal ter wereld lopen uitgehongerde dieren, en ja dat is inderdaad heel zielig… maar wat wil je eraan gaan doen? Dat is precies hetzelfde met de uitgehongerde kindjes in Afrika, die ga je toch ook niet allemaal naar NL halen omdat het hier zoveel beter is…
Sorry Hans, maar dit is iets wat bij het leven hoort… je kunt dit toch nooit voorkomen!
ik ben veganist
en ik weet dus echt niet wat ik daar wel en niet kan eten :E
de laatste keer dat ik er was at ik gewoon bijna niets ![]()
dat is iets waar ik me dan wat meer druk over maak, de bio industrie
al die straatkatten laat ik gerust lopen!!