Dertigers gezocht om samen te reizen in zomer 2014

Hallo iedereen

Ik ben een sportieve, spontane dame die in de zomer van 2014. Ik ben 32 jaar en zoek aangename leeftijdsgenoten om een reisje mee te ondernemen. Vanaf 19/07/14 heb ik nog enkele vrije weken.

Ik woon in Antwerpen.

Moesten er geïnteresseerden zijn dan wil ik graag eerst kennismaken om te kijken of het klikt.

Daarnaast sta ik open voor alle bestemmingen binnen een budget van 800euro afhankelijk van het aantal dagen natuurlijk. Ik dacht aan 10 tot 14 dagen.

Ik ben benieuwd.

Vele groetjes Liesbeth

Hallo Liesbeth, ik ben zeker geïnteresseerd. Ik ben 33 en woon in West-VL Nieuwpoort.
Mss kan je me enige ideetjes of landen die jij verkiest doorgeven aub?? Mss ook liefst met auto of vliegtuig,… Ander PB mag ook hoor.

MVG, Tom.

Hey

In feite maakt het me allemaal niet uit. Bestemming met aangename temperatuur, mooie fauna en flora, rust en avontuur, cultuur en budgetvriendelijk. Locals bezoeken en met laten meenemen op avontuur. Roadtrip ook altijd leuk. met de juiste mensen is alles leuk. Dus het gezelschap vind ik dus minstens even belangrijk als de reis zelf. Wat jij?

Misschien Kroatië, Portugal, wat verder Argentinië, Mexico,…

Grts Liesbeth

Hoi Liesbeth,

Heb je al reisgenoten gevonden voor de zomer?
Eind juli/begin augustus zou voor mij prima zijn, max. 2 weken.
Ik ben 31 jaar, en kom uit het zuiden van NL.
ik ontvang graag je reactie.

Groeten, Mark

Hoi allemaal,

Het lijkt mij leuk om met een leuk groepje een mooie reis te maken. Voor mij is 2 weken wel een max en liefst binnen Europa. Of hebben jullie inmiddels al een groepje gevormd? Of misschien al co concretere plannen? Ik hoor het graag. Ik ben zelf 32 jaar en woon in Arnhem NL.
Groet,
Maurice

ik sluit me aan bij het voorstel van Maurice… ook binnen Europa het liefst of net dr buiten;)… Kom uit het zuiden van het land 36…

En al wat gevonden, ben eind 30. Kleine twee weken klinkt goed. Sluit me aan bij Liesbeth Kroatië en Portugal zijn favoriet.
Persoonlijk heeft de eerste zijn voorkeur een ideaal land om veel te zien met een aangenaam klimaat

Kroatië is zeker een mooie bestemming;) of een van de Griekse eilanden:)… Ik heb zelf vakantie in de periode tussen 18-7 en 4-8.

Hey Liesbeth,
Hoe “streng” ben je met je leeftijdscategorie? :wink:
Ik word er dit jaar 28 en kan me wel vinden in jou oproepje maar mss zie jij het niet zitten om op reis te gaan met iemand die jonger is.
Het lijkt me wel leuk moesten we een klein “groepje” hebben.
Ik woon in Oost Vlaanderen dus ben ook een van de (weinige) Belgen op dit forum.
Groetjes
Elke

Hoi daar

Ook 30er hier (33 dus) uit België, omgeving Leuven. Ik ben nog actief op zoek naar reisgezelschap. Alles staat open. Ik werd al in een aantal posts verleid tot een roadtrip of af te zakken naar Kroatië maar de ene groep keert pas begin september terug omdat eind augustus het vliegtuigticket toch iets te duur uitvalt, en de andere groep zit al aan haar limiet.

Dus bij deze… ik lees mee :slight_smile:

Ik heb geen reactie gezien van de initiatiefneemster. wellicht dat diegenen die nog interesse hebben die nog even kunnen laten weten.
Zelf heb ik er geen moeite mee als je nog geen dertiger bent, Elke. Belangrijkst is dat de vorm van reizen overeenkomt, lijkt me. En dat het een gezellig clubje wordt… Ik kan vanaf 20 juli. Groet, Maurice (een van de weinige nederlanders in deze berichtenreeks :smile:

:wink: ik kan vanaf 18 juli… :wink: ook een van de Nederlanders in deze berichtenreeks;) Elke heeft waarschijnlijk al een vriendin die mee naar Mallorca wil:)
nog meer mensen die wel hier op reageren?

Twee zomermaanden vrij!

hoi donaldje;) dan heb jij het goed;)… haha tot nu toe al 3 man;). en uit het zuidelijk deel van het land;) …

Helaba! België niet annexeren als zuidelijk deel van ‘nederland’ he :slight_smile:
Moest ik voor al die vakantie ook extra zakgeld krijgen… :slight_smile:

Zijn er al mensen die iets met elkaar hebben afgesproken? een concreet reisdoel/periode

hoi breakfree;) helaas nog niks concreets…
Wanneer kan jij op vakantie?

Ik mag 4 weken ik ben vrij in mijn keuze voor de periode. Ik zou graag naar iets in de spanosphere want ik ben bezig met spaans.

Helaba hier!

Spanosphere… ik voel me plots aangetrokken :slight_smile:
Ik ben nog nooit in Madrid geweest en wil dat best wel eens doen. En vermits ik bezig ben met vakantieplannen medio augustus naar Kroatie, is juli zeker nog beschikbaar. Er staat hier tussen de forumberichten eentje over ook een trip naar Madrid en daar rondrijden. 3 weken dacht ik zelfs. Maar de kerel reageert niet dus ja… zelf iets in elkaar boksen?

Dus concreet: vliegen naar Madrid. Daar wat citytrippen (ik wil een echte tappasbar doen, niet dat fake gedoe hier bij ons) voor enkele dagen. Dan auto in en wat groen of woestijn opzoeken voor wat landschappen. Wandeltochtje (niet hiking met tent of zo hoor) en als er nood is, kan er nog steeds geëindigd worden aan een strand, daar wat bruinen en zwemmen en dan vliegtuig terug?
Of vanuit Madrid rondrijden en terug vanuit Madrid vliegen?

Maar eerst: reageren!

Oh dat is wel een goed idee, Madrid staat ook nog op mijn lijstje. Dus je bedoeld vliegen en dan daar een auto huren of eventueel blabla-carren? Heb je al een idee waar je precies wil gaan wandelen? Een scooter huren is misschien ook een idee, misschien handig met parkeren in de stad. Wat voor accomodatie had je in gedachten?