Dennis Storm in vijf aflevering 3 Op Reis door Australië

Dennis Storm in vijf aflevering 3 Op Reis door Australië

Dennis Storm heeft een jongensdroom zien uitkomen: een road trip door Australië. Voor het programma 3 Op Reis ging hij van Broome naar Darwin met drie crewmembers. Dat is opgeknipt in vijf uitzendingen, die vanaf 16 januari zijn te zien op de zondagavond van Nederland 3.
Van een lekke band op het heetst van de dag tot een vlucht met een helikopter over een prehistorisch landschap. Ze staan oog in oog met een meterslange krokodil en komen erachter waarom het zo gevaarlijk is om in het donker in de Outback te rijden. Dennis: “Duizenden kilometers over stofwegen en door fenomenale landschappen. Een ultiem gevoel van vrijheid en Rock ‘n Roll. Een avontuur waar ik als kind al van droomde.”

3 op Reis begint aan vijfluik Dennis Storm in Australië

Met vier gasten in een dikke 4×4 tweeduizend kilometer door de Outback van Australië. Dennis Storm maakt in 3 op Reis zijn jongensdroom waar: een roadtrip van Broome naar Darwin. Samen met zijn 3 op Reis-vrienden reist hij langs de verlaten noordwestkust het avontuur tegemoet. Van een lekke band op het heetst van de dag tot een vlucht met een helikopter over een prehistorisch landschap. Ze staan oog in oog met een meterslange krokodil en komen erachter waarom het zo gevaarlijk is om in het donker in de Outback te rijden. Het eerste uit vijf delen in Australië is vanavond te zien in 3 op Reis.
Down Under is volgens Dennis dè bestemming voor een roadtrip. Dennis: “Duizenden kilometers over stofwegen en door fenomenale landschappen. Een ultiem gevoel van vrijheid en Rock ‘n Roll. Een avontuur waar ik als kind al van droomde.”
In het eerste deel van de special vliegen Dennis en zijn crew over Broome: het beginpunt van hun trip. Als de 4×4 eenmaal is geregeld rijden de mannen direct naar Cable Beach. Na een verfrissende duik aan één van de mooiste stranden van Australië kan de roadtrip eindelijk beginnen. Al snel rijden ze de outback in, vergezeld door kangoeroes. Ze zien krokodillen jagen op laaghangende vleermuizen en zetten uiteindelijk onder de Australische sterrenhemel hun kampement op. En dat is nog maar het begin.

Deze week in 3 op Reis

Dennis maakt zijn ultieme jongensdroom  waar: In drie weken tijd rijdt hij samen met de 3 op Reis crew dwars  door Australië, van Broome naar Darwin. Tijdens de trip maken de jongens  alles mee: een lekke band in de Outback, vliegen over prachtige  watervallen en een ontmoeting met een jagende krokodil. 

Patrick is in de Surinaamse stad Paramaribo. Hij duikt o.a. in het heden en verleden van deze bijzondere stad.
Kijken dus. Zondag om 19:50 bij BNN op 3!
3 op Reis, 19.50 uur, BNN (NL3)

Bron: Zappen Blog

Mooie baan heeft Dennis!

Ha,ha, ja,dat kun je wel zeggen.
Had het gezien gisteren. Leuke shots.
Zou zelf niet 's nachts gaan kijken hoe krokodillen vleermuizen eten,straks nemen ze ook een hapje van jou mee. :hihi:

Mooie baan heeft hij idd maar wat een oppervlakkige rimram en altijd dat politiek “correcte” gezeur. 4 Aborigines in het gras maar de drankflessen zag je niet. Misschien wordt het beter maar er zal wel heel veel aandacht aan die lekke band besteed worden. Zelfs een shot van de Prison Tree in Derby kon er niet vanaf. Gelukkig maakte Nucky Thomson de avond nog goed.
Yeehaw

De programma’svan BNN zijn altijd wat oppervlakkig, vind ik.
Maar toch leuk om te zien, zeker als je die kant opgaat!

Ik vond de uitzending royaal tegenvallen. Zoveel moois te zien en dan (bijna) niets laten zien.
Uitgezonden stukje was ook erg kort en dan moet je toch het mooiste wat je ziet uitzenden. Ik hoop dat de volgende uitzendingen beter zijn. Anders heb ik nog wel een idee voor een nieuw programma.(Ben benieuwd welke TV-maker contact gaat opnemen).

Voor degene die die kant op gaan. Er is gelukkig nog veel meer moois te zien dan je op TV zag.

Helaas klopt dat van die wagen op zijn kop wel. Heb toendertijd ook met enkele locals gesproken en die vertelden ook dat er maandelijks wel enkele op zijn kop liggen.

Ja ach,
hier liggen ook maandelijks een aantal auto’s in de kreukels op de A4 en A13 :stuck_out_tongue: :wink:

Tim je hebt helemaal gelijk.
Alleen heb je in Nederland ietsjes meer verkeer op de weg en heb je van die gasten die denken dat ze meer rechten hebben dan anderen.

De chauffeaurs van road trains in Australia denken ook vaak dat ze meer rechten hebben en niemand gaat in discussie haha