Denemarken/Zweden/Noorwegen/Finland

Ben gezellige jongen die van de natuur geniet. Wil graag met caravan naar Denemarken,Zweden,Noorwegen en Finland. Wie heeft er zin om met mij deze mooie tocht te maken?

Met vriendelijke groeten,

Frans

Hallo, Wanneer wil je dat doen ? Hoe oud ben je ? Heb op je profiel gekeken maar kan niets vinden. Denk dat je nog behoorlijk jong bent. Ik ben 57 jaar maar nog behoorlijk fit. Kan nog goed lopen. Houd ook van natuur, wandelen, plaatsen/dorpjes bekijken, terrasje pakken. Ben niet echt strandtype. Voorheen jaren gekampeerd, beviel mij goed. Houd van vrijheid en vrije dagindeling/eten. Houd ook van uit eten gaan.Kan alleen van 1e week in oktober weg van mijn werk. Hoe lang wilde je met vakantie ? Ik heb nog 3 weken over. Ben in juni al 10 dagen op vakantie geweest maar was wat kort. Ben gewend minimaal 2a 3 weken te gaan. Vroeger 4 weken. Houd wel van goed weer, heb vreselijke hekel aan regen maar een dagje kan ik nog wel velen.Tegenwoordig is het in het noorden toch ook wel mooi weer. Ach je moet het gewoon treffen.
Als je een antwoord op mijn reactie wilt geven dan graag op mijn prive mail want ik zit niet altijd op deze site. eens in de zoveel tijd en via gewone mail is het makkelijker te communiceren. Ik wacht een eventuele reactie af.

• Updated - - -

Sorry, ben vergeten te vermelden dat ik een vrouw ben. Weet ook niet of je op zoek bent naar een vrouwelijke dan wel een mannelijke reisgenoot.

Mijn prive mail is d.boer43@upcmail.nl