Rondreis Finland, Noorwegen en Zweden

Hallo allemaal

Ik ben op zoek naar een reisgenootje voor en rondreis van ongeveer 6 weken door Finland, Noorwegen en Zweden. Dit in juni,juli en augustus (ongeveer)
Ik ben van plan dit met de auto en tent te doen. De route: via Finland richting de noordkaap, dan langs de kust via Noorwegen terug en daarna naar Zweden. Dan rondje zweden. Tijdens de reis cultuur, natuur en steden bezoeken.
Ik ben een jonge man van 31 jaar oud en zoek iemand van rond mijn leeftijd.
Dus lijkt dit je wat laat het dan even weten.

Groetjes Joris

[Hallo allemaal

Ik ben op zoek naar een reisgenootje voor en rondreis van ongeveer 6 weken door Finland, Noorwegen en Zweden. Dit in juli en augustus.
Ik ben van plan dit met de auto en tent te doen. De route: via Finland richting de noordkaap, dan langs de kust via Noorwegen terug en daarna naar Zweden. Dan rondje zweden. Tijdens de reis cultuur, natuur en steden bezoeken.
Ik ben een jonge man van 31 jaar oud en zoek iemand van rond mijn leeftijd.
Dus lijkt dit je wat laat het dan even weten.

Groetjes Joris

Lijkt me een prachtige reis! Zoek je man of vrouw om mee te gaan? Ik heb ook altijd gezegd deze landen te willen bezoeken, maar dan met een mobilhome…

Hee, klinkt helemaal gaaf…staat zeker op mijn lijstje, maar geen idee wat je wilt. Vrouw of man, twee mensen of meerdere?

Laat even wat van je weten… Ik kan alleen maar een week of vier mee op zijn langst denk ik ivm werk.

Groetje Aritha

Hoi allemaal,
Ik wil vanaf 28 juli 4 weken rondtrekken door Noorwegen/Zweden.
Langer kan ik helaas niet. Als één van jullie ook in deze periode wil/kan
kom ik graag met je in contact. Ik ben zelf 25 jaar en wil een combinatie van genieten van de natuur en actieve dingen doen.
Groetjes Lonneke
huis86@hotmail.com