Delen van een zeecontainer naar BA?

Hallo allemaal,

Wij zijn van plan onze Nissan Patrol in november 2009 naar Buenos Aires te verschepen. (Aankomst ca. 15 december 2009). Om de kosten wat te drukken zijn wij op zoek naar mensen die een zeecontainer met ons willen delen. Heeft er iemand hier belangstelling voor?

Heeft iemand ook tips of er nog andere forums zijn waar wij mensen zouden kunnen vinden om mee te delen?

Kun je hem niet in groupage meegeven? Forwarders kunnen je daar ook een prijs voor geven en het zou wel eens goedkoper kunnen zijn.

Hola Margavos,

Misschien is de onderstaande site interessant, om ook daar jullie vraag te posten…

Groet
Alex y Rijkje

at Corberana: ik had nog nooit gehoord van groupage, maar het lijkt idd een interessante optie. We zullen eens wat offertes op gaan vragen.

at Alex: bedankt voor de tip, ik heb me nu aangemeld voor die groep. Afwachten of ik toegelaten wordt…

Ik hoor het graag als mensen nog andere ideeën/tips hebben.

Gaan jullie als toerist of is het emigratie?

Hoi Maxba,

wij gaan voor 6 maanden naar Zuid-Amerika, dus niet om te emigreren. Hoezo?

Omdat de douane hier nog wel eens vervelend kan doen als je hier permanent woont (arg. heeft veel en steeds meer importbeperkingen). Maar in jullie geval zal dat dan wel meevallen hoop ik. Indien dat niet zo was had ik graag de andere helft voor je betaald en een auto ingescheept! succes