Wij willen in december naar zuid Afrika. Ik heb begrepen dat het daar dan zomervakantie is, ik vroeg me af of het dan erg druk is? Wie is ook in die maand in zuid Afrika geweest en kan mij hier iets over vertellen.
Groet Marica
Wij willen in december naar zuid Afrika. Ik heb begrepen dat het daar dan zomervakantie is, ik vroeg me af of het dan erg druk is? Wie is ook in die maand in zuid Afrika geweest en kan mij hier iets over vertellen.
Groet Marica
Het is inderdaad druk want vakantie. Dus reserveer je hotels etc. Het weer is wel erg goed!
Inderdaad hier os het zomervakantie en iedereen is op vakantie . Het is dan hoog zomer. De kampen in Kruger zijn dan al volgeboekt, kaapstad vol en druk. Dus boek alles van te voren of ga een maandje later. Zo rond 8 januari zijn de schoolvakantie dan weer voorbij en is het rustiger.
De drukte in December begint meestal vanaf de 16e omdat dit een nationale feestdag is. Tm de eerste week van januari gaan de Zuidafrikanen hier zelf op vakantie, meestal naar de kust en de nationale parken.
Kruger park zou ik dus iig van te voren vast leggen. Kan op www.sanparks.org
Groetjes vanuit de bush,
Corné.
Amukela Game Lodge.