December enquête: Welk vervoermiddel heb je het meest gebruikt in Thailand?

De december enquête:

In Thailand bestaan verschillende manieren om je te verplaatsen. Welk vervoermiddel gebruik jij het meest als je in Thailand bent en waarom?

Maak een keuze uit de bovenstaande enquête en licht je antwoord hieronder toe!

Succes!

Als ik buiten Bangkok ben vaak met de auto van kennisen in Bangkok veel met taxi en achter op brommertjes.
De bus gebruik ik als ik naar Cambodja ga in Cambodja weer met de auto(soortTaxi) vaak met te veel mensen dat is gewoon in dat land.

Deze vakantie is dat zeker de auto geweest, vooral in de Isan vaak gebruik van gemaakt, is zeer goed te doen om daar zelf te rijden (zolang het licht is).

In bangkok: taxi’s, buiten Bangkok: het meeste kilometers per auto, maar gebruik de brommer het meeste.

In Bangkok hebben we gebruik gemaakt van de taxi.Op Phuket alleen maar de Tuk Tuk. Een familielid van ons heeft er 1 ,dus die bracht ons overal naar toe.

meestal gaan we op de scooter, ik laat mijn (thaise ) echtgenote wel rijden
en als we naar familie in Surin gaan huren we een busje met chauffeur voor andere gelegenheden de taxi

Hangt er een beetje van af; in Bangkok is voor snel de Skytrain mijn favoriet om grotere afstanden in betrekkelijk korte tijd af te leggen. daarna volgen de bus en de (water)taxi. Buiten Bangkok meestal de songtaew of taxi.

de eertse keren dat ik naar thailand ging was de taxi het vervoermiddel wat ik het meest gebruikte nu de auto van familie

In Bangkok de skytrain, daarna gaan we meestal naar het zuiden, eilanden hoppen en aldaar gaan we ook nog geregeld snorkelen en dat alles per longtailboat, heeeeeeerlijk! :wink:

(nog 2 1/2 maand!)