December 2010 naar het zuiden van Thailand!

Hallo,

Mijn naam is Floor Smit, 26 jaar. Ik ben gisteren in Bangkok geland en zit nu bij een neef van mijn vader in de buurt van Pattaya. Ik wil tot eind februari Thailand, Loas, Cambodia en Vietnam ontdekken. Het enige dat tot nu toe vast ligt is dat ik half januari tot de eerste week van februari naar Chang Mai en Laos ga, dan komen er 2 vriendinnen van mij. Ik heb nu Ko Chang in mijn hoofd als next destination, maar sta helemaal open voor andere richtingen!

Ik zal kort even iets over mezelf vertellen. Ik heb hotelschool en marketing gestudeerd en werkte tot voor kort bij een designbureau in Amsterdam. Ik kom oorspronkelijk uit Tilburg. Ik houd van cultuur, films, fesivals, concerten, theater, cultuur, sporten en van het stappen en uiteten gaan. Ik ben vorig jaar met een vriendin een maand naar Indonesie geweest en dat smaakte naar meeeer Azie. Dit is de eerste keer dat ik alleen op pad ga. Mijn ideale reis bestaat uit een mix tussen lekker chillen op het strand, er wandelend, fietsen, tuktukkend, of per olifant op uittrekken en lekker eten en stappen.

Alhoewel ik het prima met mezelf kan vinden, vind ik het toch veeeel gezelliger om met iemand te reizen, dus let me know waar jij bent en heen wilt. wie weet kunnen we samen verder of ergens meeten! Ik vind het ook leuk om met een hele gang ergens kerst te vieren en/of nieuwjaar!
wat is the place to be??

zonnige groetjes, Floor Smit