Dec-jan-feb

Het begint er nu aan te komen. Het ticket is bijna geboekt!

Het idee is:
Bangkok, met de trein naar chiang mai, vliegen naar het zuiden om te duiken. Daar wordt ik achter gelaten en reis ik verder. Nog geen plannen.
Ik wil ook nog naar andere landen, maar weet nog niet welke en hoe erheen.

Laatste twee weken komt mijn vriend, dus weer naar Bangkok en dan met het vliegtuig naar het strand in een luxer resort. Suggesties?

Nog mensen die me gezelschap kunnen houden van jan tot half feb?

Hoelang blijf je in Thailand Maryvonne, dit om een indicatie te hebben qua tijd!

11 weken, van 10 december tot en met 25 februari.

Nu als je een omliggend land wil bezoeken dan zou ik zeggen Laos,ikzelf ben al eens geweest in Luang Prabang.Naast de velen imposante tempels en musea leent Luang Prabang zich ook om te genieten van de omgeving. Langs de oever aan de Mekong vind je gezellige restaurantjes, waar je kunt kennis maken met de verfijnde Laotiaanse keuken. Je kunt bovendien verschillende dagtochtjes maken naar bezienswaardigheden in de omgeving, zoals de Pak Ou grotten en de Kuang Si watervallen.echt de moeite waard Maryvonne!Nu moest je eventueel naar het noorden van Thailand trekken bv:Chiangmai dan moet je zeker het Doi Inthanon gebergte bezoeken met zijn adembenemende watervallen zoals:de Mae Klang oa:

Ik ga eens even een dagboekje opsnorren waar ik deze info op kan schrijven en nalezen in de Lonely Planet! Jammergenoeg heb ik die alleen van Thailand…

En lekker googlen op de door jouw ingegeven plaatsen. dank je wel George!

Had nog wat info geplaatst betreffende Chiangmai (filmpje+info) http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=757880#post757880
Voor het Doi Inthanon gebergte en de schitterende watervallen kan je op deze link aanklikken(tekst+adembenemende filmpjes over de inpossante watervallen oa:Mae Klang)
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=89834

Dank je wel.

Neem jij ook gewoon je spiegelreflex camera mee?

Ik moet je daarin teleurstellen,ik gebruik van die wegwerp camera’s,ik laat ze ontwikkelen op disk.

Ok. Ouderwets hoor :wink: