Ik ben Bart, 26 jaar en kom uit Oldenzaal Overijssel. Ook ik ga in mijn eentje naar Australie. Ik heb vorige week mijn ticket geboekt. Vertrek op 5 dec (idd. met sinterklaas) naar Sydney en kom 23 jan 2010 weer terug vanuit Cairns.
Ik ben van plan om voor de hele periode een auto te huren om van Sydney naar Cairns te reizen. Aangezien een goede vriend van mij in Brisbane woont bent ik van plan om daar kerst en oud&nieuw te vieren.
Ik ben van plan om aardig wat np’s te bezoeken en op verschillende plekken te duiken.
Ben niet echt op zoek naar een vaste reisgenoot (mag natuurlijk wel) maar ben jij in deze periode ook in Aus en reis jij de zelfde kant op.
Laat dan een berichtje achter. Misschien kan ik je een lift aanbieden of kunnen we samen aus verkennen.
Ik ben Carolien en ben onverwacht op zoek naar een reisgenoot. Ik ben sinds 15 december in AU en logeer momenteel in Manly. Ik zou graag met jou meereizen indien dit nog mogelijk is. Cairns is voor mij ook de eindbestemming en daarom dat het mij ideaal lijkt om samen de reis te beleven.
hoi Bart,
ik (53j, werkzaam in toerisme)arriveer op 27 dec in brisbane en vertrek op de 29e met mijn gehuurde camper naar Fraser Island. Op 1 jan vertrek ik richting outback.
Misschien iets afspreken op Fraser island?
ik ben met kerst bij een vriendin en we willen samen oud en nieuw vieren hopelijk in byron bay, anders gaan we misschien naar brisbane. weet jij of je vriend waar daar de leuke feesten zijn? ivm accomodatie boeken?
zij gaat daarna weer door met onderzoek dus op dit moment heb ik in gedachten om na O&N van brisbane naar boven te reizen, richting whitsunday’s. ik wil namelijk nog heeel graag duiken in great barrier! denk er ook over om nog iets te zeilen, maar dat wordt misschien wat veel van het goede.
ik las je berichtje en dacht: misschien heb je nog wel een plekje voor een lifter? en anders hoop ik dat je info hebt over brisbane en where to be voor O&N?
Bedankt voor je berichtje. Ik ben momenteel weer in brisbane na een week in de outback. Morgen gaan we met een paar vrienden richting Sydney om O&N te vieren. 2 jan ben ik weer terug in Brisbane.
Op 4 Dec reis ik verder naar Fraser Island, whitsunday’s en uiteindelijk naar Cairns.
Ik heb inderdaad nog wel een plekje voor een lifter, denk ik. Ik weet niet hoeveel bagage jij hebt.
En hoe zit het met jou tijd? Wanneer moet jij waar zijn?
Ik stel voor om als ik terug ben in brisbane, even iets af te spreken. Kunnen we kijken of we de zelfde ideeen hebben. Ik wil in ieder geval ook nog een beetje duiken.
(heb jij trouwens iets meer info over jou voor mij.)
Over Brisbane, ik weet niet waar de feesten precies zijn maar ik heb 2 nachten in Brisbane Backpackers resort geslapen en dat is mij goed bevallen. Vanaf 2 jan heb ik daar ook weer geboekt. Misschien kun je die proberen.
Hey!
Helaas lees ik je berichtje nu pas. hoop dat je nog een lifter hebt kunnen vinden.
ik was anders graag meegelift vanuit brisbaine. Ben inmiddels op airie beach, ga vanmiddag paar dagen zeilen/duiken en heb mijn vlucht terug naar sydney al geboekt. mocht je dit weekend op airee beach zijn kunnen we altijd nog een drankje doen? ik vertrek maandag naar sydney.
In ieder geval een hele fijne reis en een gelukkig 2010!
oh en ik ben renee, studente, 23, uit amsterdam. reis nu een half jaar rond verschillende continenten. maar dat is nu misschien iets minder relevant nu ik niet meer mee kan. haha
Ik ben inmiddels ook op Airlie Beach. Ik vertrek morgen op een zeiltrip.
Ben hiervoor naar fraser island geweest voor drie dagen. Was mooi daar. Hadden alleen veel regen.
Als je dit nog leest en je wilt nog wat drinken dan kun je mijn bereiken op mijn mobiel.