Ik ga (jippie!!!) in oktober weer naar Argentina, altijd pp 2x23 kg kunnen meenemen, maar dat is dus nu veranderd, sinds maart.
Je mag pp 23 kg meenemen (als je tenmimste geboekt hebt als gewone toerist economy).
Je kunt eventueel 1 dag voor vertrek, bij online inchecken voor €50.00 een koffer er bijboeken, of op de luchthaven zelf, voor € 60.00
Inderdaad, ik zag het ook net toen ik 2 tickets voor klanten heb geboekt bij Iberia. Jammer, want nu kon je op de terugvlucht mooi een koffer vol souvenirs meenemen naar Holanda, dat gaat nu moeilijk worden…
…of een koffer vol souverniers mee terug nemen uit Holanda naar Argentina (ik ga in september met Iberia) :mad:
Ai, ik ga volgende week terug na 4,5 maanden… met 2 koffers dus.
Ben benieuwd…>>>
Terug gaan is geen probleem je ticket heeft dan nog de oude voorwaarden. Ik heb dat ook, mijn ticket heeft nog de oude AirFrance voorwaarden. Alleen tickets aangeschaft vanaf een bepaalde datum vallen onder de nieuwe voorwaarden.
Succes!
Nee dan maakt het niet uit natuurlijk, zou een beetje raar zijn. Op mijn ticket staat nu ook duidelijk 1piece, snik.
Maar ben wel benieuwd of je, als je er een koffer "bijkoopt"het voor de heeb en terugreis geldig is. Want heb nu ook al op de Iberia site gezien dat je iig op Ezeiza geen koffer kan bijkopen.
Weet iemand dat al, anders moet ik maar eens gaan bellen.
Baal er wel van heb altijd zoveel mee terug te nemen!
En Tessii bevalt je apartementje?
Appartementje bevalt prima! Heeft wat tijd gekost qua inrichten en verven, maar het is nu helemaal mijn huisje Prima locatie en prima ruimte!
Ik baal er ook flink van. Wij gaan begin juli weer met een groep jongeren naar Mar del Plata, om daar aan een project te werken en de afgelopen jaren was de extra bagage toch wel erg welkom. Zeker, vanwege de winsterse omstandigheden in juli/augustus.
Wordt gewoon denk ik veel extra handbagage meenemen, daar controleren ze nooit echt strikt op.
Zelf ga ik overigens voor 3 maanden trabajo-en op het project, woehoeeeee
Nou, als je voor 1 maart hebt geboekt heb je mazzel.
Anders koop je er toch ook een koffer bij voor € 50.00?
Alleen wat ik met toch afvraag of het een "retour"koffer is, dus dat dat dan ook held voor de terugreis
Als je voor maart geboekt heb, kan je gewoon heen en terug 2x23 kg meenemen?
Dat zou perfect zijn, want de tickets zijn al ver voor maart geboekt.
Yes, heb je geboekt voordat de wijzigingen in de voorwaarden zijn gemaakt, dan gelden voor jou de oude voorwaarden.
Ik weet niet of je met Iberia gaat maar heb het even opgezocht voor je:
Wat voor een project ga je doen?
Ik ga werken voor ‘Project 4’ (www.project4.nl), een project in een buitenwijk in Mar del Plata, dat door sport en spel activiteiten voor jeugd, een clubhuis, een voedselbank en een timmermanswerkplaats de lokale bevolking wil ondersteunen. In 2005 is er vanuit Mar del Plata zelf een initiatief ontstaan door lokale projectleiders, die we vanuit Nederland met een stichting ondersteunen, wat mij al 5 keer eerder naar Argentinië bracht. Al met al een zeer interessante manier om de Argentijnse cultuur en manier van leven te leren kennen, in acht nemend dat er talloze Argentijnen zijn die elke dag in armoede leven.