Wij reizen voor 7 maanden door Zuid Amerika en momenteel zijn wij in Argentinië (omgeving) Cordoba en reizen met een koffer en backpack. Aangezien de landen waar wij nog naartoe gaan minder ontwikkeld zijn willen wij de koffer inruilen voor een backpack.
Ben je toevallig in Argentinië, en op zoek naar een koffer, laat het z.s.m. weten. De koffer is grijs, van het merk Delsey en recentelijk aangeschaft, er zit een TSA beveiliging (handig voor reizen in Noord Amerika) op en de inhoud is rond de 60 liter.
Of ga je zeer binnenkort terug naar Nederland en wil je voor ons de koffer meenemen, zou helemaal fijn zijn…
iemand anders zijn koffer mee terug nemen naar huis is wel het stomste wat je kunt doen en ook in een vreemd land een koffer overnemen is bepaald niet slim.
in het geval dat je er geen kwade bedoelingen mee hebt kun je de koffer beter naar huis sturen vanuit argentinie.
Hoi,
verkoopt y de koffer of geeft u hem gratis weg?
Ik heb wil interesse eventueel, om de koffer over te nemen.
Kan hem wel gebruiken voor mijn reis naar NL in juni.
groet,
stef
…
Wat is dat nu voor een antwoord?
Stef woont in Tigre en wil die koffer overnemen, dat is toch mooi?
Stef ik zou er sowieso mee uitkijken, misschien zit er wel een dubbele bodem in…lol2
Plus ik snap niet dat jullie voor een koffer hebben gekozen als je weet dat je gaat reizen naar een gebied waar een backpack handiger is!
Ik had eerder besloten me er maar niet mee te bemoeien, maar zelfs van doorgewinterde forumbezoekers als Gallina zou ik nog geen koffer overnemen. Verder heb ik met een koffer gereisd in de meest achterlijke gebieden van Latijns-Amerika, wellicht ben ik niet ‘hippie’ genoeg maar ik heb die backpacks altijd onzin gevonden.
Je moest eens weten Don, wat ik allemaal niet heb meegesjouwd voor onbekenden naar Argentina.
Het laatste waren een paar creditcards…jajajaja ik ben zo betrouwbaar!
A.s maandag gaat mn dochter weer terug, iemand nog wat mee te geven? lol2
Shit! Morgen al? Ik heb namelijk nog… creditcards! Die naar Argentinie moeten
Maar als het morgen al is gaat dat niet meer lukken helaas…
Ik heb ooit iemand die me met oprecht en volstrekt serieuze bedoeling vroeg een spacecake mee te nemen moeten teleurstellen. Maar ik geloof dat jij en je dochter hun handen niet voor dat soort zaakjes omdraaien.
2 april pas…moet ze wat voor je meenemen?
Ik ga even kijken of dat te regelen valt, hebben we het verder wel via email over ok? :kus: