De luchtvaartmaatschappijen zullen dit jaar, ondanks de crisis en de “Himalaya”-achtige berg schulden, meer winst maken dan initieel gedacht. Dit komt van de mond van IATA. Hun reden: het grote aantal passagiers.
Crisis? :redface:
Dag, vriendin
Tja, overal: in de kranten, op TV, tussen de mensen die fortuinen bezitten; de mensen zoals je en ik, zwijgen en leven zonder te zeveren over problemen die, zo wie zo, niet door ons kunnen opgelost geraken, maar wel betalen…
Groetjes
Sopirla>>>
Haha ja, ik word er echt maf van… Met dat gezeik wordt het ook allemaal niet opgelost. Ik hou me er maar niet mee bezig, ik heb genoeg aan mezelf.
Lieve vriendin,
Het is zo erg geworden dat ik liever heb om me verder in de “forum” mijn tijd te gebruiken tot iemand’s nut of algemene nut en de rest kan me gestolen worden.
Ik heb niet zo veel geld om de beurzen te volgen en de politieke spelletjes te ontwarren…ik heb mijn boeken en de “forum” en ik ben zeer tevreden.
De rest…? :smoke:
Groetjes
Sopirla>>>
Tja, ik heb mijn studie waar ik druk genoeg mee ben.
Politiek heb ik een tijdje proberen te volgen, maar het is toch niet echt mijn ding.
Het is allemaal één groot spel waar ik de spelregels niet van ken en ook niet snel zal begrijpen.
Mijn vriendin
Ik heb politiek gevolgd en gelezen; het is niet boeiend als je tenminste niet even rijk bent als Murdoch. Er zijn allemaal spelletjes, maar mijn bezigheden zijn mooier: reizen, vrienden, van het leven genieten,enz.
Studeren doe ik nu nog: maar alleen, forensische onderzoeken, criminalistiek, en zo in die richting; heb ik nog tijd, dan leer ik Spaans.
En zo leef ik fijn en zonder hoofdpijn.
Je Sopirla>>>
In welk land woon je nu, Sopirla, als ik vragen mag, en wat is jouw afkomst?
Ik zelf ben van buitenlandse afkomst die in NL een tijdje heeft gewoond, nu ben ik weer even verder gereisd en zit in de VS :redface:
Hey, Zkr600, Goede morgen
Ik ben van Roemeense afkomst; 28 jaar in Roemenië geleefd, en nu woon ik in België al 21 jaar.
Nee, verdere wou ik niet gaan, ik woon gelukkig in dit land en ik vind Nederlands een van de mooiste talen die ik spreek (als je op vakantie gaat en er zijn mensen rondom je, dan verstaat niemand geen bal van wat je zegt).
Zo, in het kort.![]()
Groetjes
Sopirla>>>