De nieuwe Tarkan cd-metamorfoz

Ik ben benieuwd wat jullie van tarkan’s nieuwe cd vinden genaamd Metamorfoz. Vorige maand in Istanbul gekocht en nog niet veel beluisterd, maar de eerste indruk: zeer goed en erg ‘disco’. Schijnt momenteel enorm populair te zijn in Turkije, had niets anders verwacht trouwens. Wat vinden jullie van zijn cd?

geweldig:D

Ik heb hem deze middag gekocht, maar nog niet naar geluisterd. Straks in de auto ! Laat het jullie weten !

Die nieuwe cd is helemaal geweldig! :dope:

Hoi allemaal! :dag:

Ik heb de nummers inmiddels ook , en vind vooral Gun Gibi een geweldig nummer!

Zitten weer erg mooie nummers bij!!!

Heb hem gisteravond laten spelen in de auto. Héél leuk ! Vooral het tweede nummer (weet de naam nie meer).

Nummer twee is Dilli duduk… Teminste als ik me niet vergist heb:hihi:

leuke cd.

ik vind het ook een hele leuke cd!:smiley: weet iemand of er al iets bekent is over of hij weer naar nederland komt voor een concert?hij heeft namelijk wel al een concert in engeland gepland…

Als hij ooit naar België zou komen, ben ik er meteen naartoe ! :wub:

Eindelijk weer een goede cd van Tarkan… Ik vond zijn Engelse cd eerst helemaal geweldig, maar was m snel zat.

Dit is weer eens een zeer geslaagde cd! :thumbsup:
(legaal gedownload via I-tunes BTW) :slight_smile:

Mocht iemand weten wanneer en óf Tarkan ooit weer eens naar Nederland komt, LET ME KNOW! :cool:

De nieuwe cd van Tarkan is echt goed, lekkere dansmuziek.:paranoid:

een geweldige cd , heb hem vorige week in Alanya gekocht

echt heel leuk
14 december komtie in de hmh in amsterdam,
ik ben er zo bij, heerlijk (L)

Wat leuk dat Tarkan naar Amsterdam komt!! denken jullie dat hij alleen van zijn nieuwe album zal zingen of ook wat oudere hits zal doen…? xxx

nee zeker ook oudere hits,
het begint om half negen en duurt zeker tot een uurtje of elf
dus dat zal wel goed komen…

Ik vind hem ook top! Heb hem in Antalya gekocht… De nieuwe Ozan is trouwens ook perfect!!! :biggrin: