Een saaie grijze Hollandse miezerdag …:wasted:
En wat komt Von tegen wat ze jullie niet wilt onthouden ???
Een saaie grijze Hollandse miezerdag …:wasted:
En wat komt Von tegen wat ze jullie niet wilt onthouden ???
aaaaaaaaahhhhhhhhhh!! die bestel ik :D:D:D:D:D thanks von!
Hoi,
Ja, leuk hé dat Tarkan een concert geeft. Mar en Mar en Mar (de 3 Mar-ren) dus) hebben alkaarten hoor. We gaan er een gezellig dagje van maken in Rotterdam met als afsluiting die avond een geweldige turkse avond in Ahoy.
Wie gaan er nog meer?
sorry voor de belabberde zinsopbouw…
haha nou we snappen hem wel hoor
Ik heb net voor kaartjes gekeken, rij AF zitplaats 15 en 16…maar twijfelde even of dat zitplaatsen zijn haha want ga echt niet staan de hele avond pff.
Haha en toen kwam ik erachter dat ik nog niet wakker was. WANT STAANPLAATSEN KRIJGEN GEEN NUMMER haha… en na drie minuten worden de kaarten weggegeven, maar no worry’s ik bestel ze straks
Ga samen met mijn moeder en me vriendin…
Wie gaat er nog meer? Lijkt me ook wel leuk maar vraag me af of ik iemand meekrijg want ken eigenlijk geen Turkse muziek fans…
Een meeting tijdens een concert van Tarkan? ideetje…
VON!!! hoestie!!! Laat af en toe eens iets van je horen oke!
Hey Bregje, je kan ze ook gewoon gaan kopen bij een ticketbox kantoor in je buurt. Postkantoor of zo. Dan heb je de kaarten meteen in handen en het scheelt nog weer in de kosten ook. Misschien een tip?!
Oh ja, wat een meeting betreft, we kunnen natuurlijk wel kijken wie er allemaal heengaan en dan voor het concert ergens afspreken of zoiets. Want iedereen zit natuurlijk toch op een andere plaats binnen in Ahoy.
Dus bij deze een oproep aan degene die naar het concert van Tarkan gaan: geef het hier even door, dan kunnen we wellicht iets afspreken met elkaar!
het lijkt me wel leuk om te gaan, maar niet alleen…
misschien als we met ene paar toch kunnen afspreken voor staanplaatsen, dan kunnen we samen gaan…?
Nou, volgens mij loopt de kaartverkoop nog geen storm want ik heb zojuist zitplaats 15 en 16 rij AF gereserveerd…hihi:biggrin:
Ik ga samen met mijn moeder, ook turkije-liefhebber!
Leuk idee Didi, ga straks m’n moeder ook eens vragen of ze het leuk vindt om mee te gaan.
Haha loopt inderdaad niet storm…maar wij zijn er in ieder geval bij! Wij zitten in vak AF, rij 17 plaats 11 en 12! Dus zitten we wel bij elkaar in de buurt…:dope:
Hoi, Wij hebben kaarten voor vak DG, rij 17. Ik heb op de plattegrond gekeken van Ahoy en das op de 1e ring ergens in het midden zo’n beetje.
Neem voor alle zekerheid maar een verrekijkertje mee, want zoveel moois op het podium wil ik toch wel goed kunnen zien…
Hey dames,
weet iemand hoe duur de kaartjes zijn. Ik wil een kaartje cadeau doen aan mijn vriendin waar ik altijd mee op vakantie ga naar turkije!!!
Maar het moet wel een beetje binnen de perken blijven natuurlijk. Lijk me een goed voorproefje op onze volgende vakantie…
Gr Rachel
Hoi, de kaarten zijn er vanaf 49 euro en de duurste 59 geloof ik! Kijk anders even op de site van Ahoy.
volgens de site die von hier heeft geplaatst varieren de prijzen tussen de 39, 49 en 55 euries
hallo ik zou ook wel willen gaan, maar dan ook liever staanplaatsen, heb hier en daar al eens rondgevraagd of er iemand meekan, maar helaas NIEMAND, ga nog verder zoeken, maar om iemand te vinden die zo’n grote turkije-fan is en ook nog de muziek graag hoort is echt niet gemakkelijk. En alleen is ook maar alleen sé. Voor mij is Rotterdam echt wel iets te ver om alleen te gaan, vooral om de terugreis dan.
Yes, gisteren kaartjes gehaald voor het concert…
Ik ben er bij hoor!!!
Gr Rachel