Zo snel mogelijk komt hier het hele verslag!!
ik kan in ieder geval melden:
het was SÜPER!!
Tot snel!!!
xx Lori
Zo snel mogelijk komt hier het hele verslag!!
ik kan in ieder geval melden:
het was SÜPER!!
Tot snel!!!
xx Lori
Ik wacht vol spanning af !!!
ik ook!!! ik moet namelijk wachten op mijn vriendinnen voor de foto’s en de filmpjes:P, we hebben alles met twee camera’s gemaakt, en die waren allebei niet van mij:P
ik heb dus nog niet optimaal kunnen nagenieten, maar dat komt wel goed!!
het komt Zo snel mogelijk :D!!
xx
Gaaf zeg!!! Ik ben benieuwd na je verslag!
op youtube zijn filmpjes van het concert te vinden.!!
ja dat weet ik,
veel van de filmpjes zijn van mijzelf,
morgen komt het gehele verslag hier te staan.
groetjes lorraine
sorrrieee sorrieeee sorrieee,
hysterische anderhalve week gehad, net als iedereen denk ik, maar nu ga ik toch wel even mijn schuld flink in lossen!!
geniet ervan ![]()
xxxx lorin
14 december, Het was eindelijk ZOOOver
na 2 uur in de kou voor de deur te hebben gestaan werden eindelijk de deuren van de heineken music hall geopent. een hysterisch gedoe van jewelste, ben ook nog een knoop van mijn jas kwijtgeraakt door al het gedouw en getrek:P maar dat mocht de pret niet drukken,
als een van de eersten waren wij binnen, en stonden ook vooraan aan de rechterkant, heerlijk dichtbij…
en dan ben je in die zaal, en moet je nog 2 uur wachten tot het uberhaupt begint, maar alsnog hadden we de moed er flink inzitten, ondanks vervelende toestanden om ons heen van dringende mensen en dergelijke…
in die tussentijd werden we vrolijk gehouden met muziek en een hysterische vent die de muziek hoorde te regelen, maar bij sommige plaatjes zelf op zn stoel uit zn dak ging…
zie hieronder ![]()
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“7_HrYV2rOhg” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
En toen was het eindelijk zo ver… het was 20.30 en de zaal werd donker het kon elk moment beginnen. we hoorden een flinke sirene loeien en zo begonnen we met het heerlijke nummer, Vay anam vay…
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“vdtJImG6Hg0” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
tarkan kwam op in een spijkerbroek met zilveren sneakers eronder,
hij een (dachten wij) blous aan met daarover heen een grijze sweater (ÇOK GÜZEL!)
het volgende filmpje was van het nummer Bounce… natuurlijk hartelijk meegeblert (ook hier en daar te horen op de achtergrond:P)
https://www.youtube.com/watch?v=4MchP--U-sE
(hier heeftie nog steeds hetzelfde aan, maar vergis je niet, hij heeft zich volgens mij wel 50 keer omgekleed:P, stond lekker te zweten enzo haha)
het volgende filmpje is van het nummer hepsi senin mi (turkse versie)
we hebben in het begin alleen gefilmd wat we echt konden aan liedjes, vandaar dat de verloop zo gaat, ik weet eerlijk gezegd ook niet meer welke liedjes hij tussendoor heeft gezongen, maar ik doe mijn best ![]()
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“VnEko28j7Qk” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
hier heeft hij inmiddels zn grijze swetaer uitgedaan, en tot onze verbazing kwam er geen blousje maar een zilver vest achtig iets onderuit, ook heel schön ![]()
bij dit filmpje zie je een klein stukje van een soort rapnummer van tarkan, genaamd **Hop Hop, **hier heeftie inmiddels een donkerpaarse blouse aan die niet misstaat… ik zet ook de volledige versie van het liedje hieronder erbij voor de gene die het wilt zien
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“ze10OqNLp58” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
https://www.youtube.com/watch?v=9-iaIx9xDc0
het volgende filmpje, dat is mn FAVORIET, met een heel mooi nummer, een oud nummer, die ik ook helemaal niet kende,hij vertelt hier eerst over dat het al 15 jaar geleden is dat hij zijn eerste album, “yine sensiz”, heeft gemaakt, en dat dit nog steeds een van zijn favoriete liedjes is…
het nummer heet Asla Vazgecemem, en ik ben er dus echt verliefd op :D…
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“6hFDBLnLJxY” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
hier heb ik een klein stukje film van tarkan die zn “beste move” doet, namelijk het schudden met de tieten die hij niet heeft (letterlijk citaat van een turkse vriendin van mij
) dus geniet maar:P
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“aAka8hGxJBA” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
hier volgde een kleine pauze voor tarkan zelf, waarin hij zich (weer) heeft omgekleed, en waarin ze een clip van hem lieten zien, het liedje heet uyan en is een duet met Orhan Gencebay… ook een heel mooi liedje, dus ik zet daar de clip van hier gewoon tussen, waar die hoort ![]()
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“d0JSHbY2hag” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
het volgende liedje is Kuzu Kuzu, super leuk, en inmiddels heeft tarkan zn bruine glimmende trainingsbroek achtig iets aan met zwarte tanktop ![]()
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“Qov7IFNLm48” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
het volgende nummer is ook van zn nieuwe album metamorfoz, het heet dedikodu, ik heb maar een klein stukje op film, maar het is echt een leuk nummer met een lekkere beat, dus ik zal er ook de volledige clip bijzetten ![]()
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“qVh0AxA57to” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“n1SqK9StKTM” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
ook weer een liedje van het album metamorfoz namelijk, **Istanbul agliyor, **heel langzaam en mooi nummer…
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“VEocWkrl8KU” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
nou hier hebben we dr eentje uit de oude doos, de allerbekendste voor iedereen, SIMARIK!!! (oftewell kiss kiss :P)
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“M9GCKHqr730” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
nu weer een klein stukje film, de titel van dit liedje is kir zincirlerini,
ik voeg ook weer even de complete clip toe ![]()
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“_Rpwng8t2Ww” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
https://www.youtube.com/watch?v=ma-k22Zswe0
het volgende liedje is **pare pare, **maar dit filmpje is echt super, omdat hij in het begin ZOOOO dichtbij zit, we konden zowat zn veters lussen :D…
mooi liedje!!
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“hHOH5oaQ3w8” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
hier volgt een stuk van 11 minuten, met twee super liedjes, namelijk DUDU en Dilli Düdük… dit was zijn eind act, maar hij kwam weer terug daarna voor nog een toegift
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“KdeGkEwHrbA” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
hier is dus als laatste nog het toegift, dit bestond ook uit drie nummers, helaas heb ik alleen het eerste liedje kunnen filmen, omdat toen het geheugen vol was (GRRRRRRR), dit liedje heet Gülümse kaderine*, *het een na laatste liedje weet ik eerlijk gezegd niet meer, maar hij sloot in ieder geval af met zijn begin nummer Vay anam Vay
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“Y6QVkF7DnPU” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
nou, ik hoop dat jullie hebben genoten van het verslag,
ik vond het leuk om te maken :D…het is een mooie terug kijk op een super avond!!!
liefs Lorraine EN tarkan ![]()
http://pic20.picturetrail.com/VOL70/2153770/4193132/348954550.jpg