Beste lezers,
Het is zaterdag en de meesten zijn onderweg naar huis;hoe was jullie vakantie?
Vertel,
Jullie forumbeheerder,
Hans.
Beste lezers,
Het is zaterdag en de meesten zijn onderweg naar huis;hoe was jullie vakantie?
Vertel,
Jullie forumbeheerder,
Hans.
MIJN VAKANTIE IS ALTIJD HET ZELFDE,OP DE VIER WEKEN NA DAN,DIE BEN IK IN TURKIJE.
VOOR DE REST BEN 365 DAGEN MET VAKANTIE PER JAAR.
DAT HEB JE ALS WAO"ER
GROET CARLOS:geek:
Nou, sorry hoor, maar mijn zit ook in de WAO, en die ervaart het echt niet als vakantie, hoor!
Mar
mijn ‘mei-vakantie’ was thuis of op het werk … dus niet veel speciaal… Wou dat ik in turkije zat, samen met vriendlief !
Ik ben deze mei-vakantie weer eens fanatiek aan et stappen geslagen… zucht heb nog een vakantie nodig om van deze te herstellen
Zou eigenlijk in Istanbul zitten, maar ja dat kon toch niet doorgaan, helaas
Dus nu hier maar et beste ervan geprobeerd te maken…
Deze meivakantie was heel anders vergeleken met vorig jaar, toen zaten we heerlijk in Kemer. Nu gewoon gewerkt en nog extra uren ook dus weinig tijd voor leuke dingen. De kleine heeft 20 mei ook nog een weekje en dan gaan we gewoon genieten…is het nog niet in Turkije dan in Nederland.
vakantie?? welke vakantie???
heb daar niet veel mee te maken aangezien ik werk en geen kinderen heb.
Maar ben de week daarvoor naar Istanbul geweest, maar dat weten we hier ondertusen wel hahaha.
@ Kelebek, je hebt gelijk meid! goed hoor van je , je hebt je er al een beetje overheen gezet . Knap hoor you go girl !!
@Marion: en dat wordt natuuuuuuuuuuuurlijk Texel :asleep:!!! Ben jij gek, boeken hoor (Turkije dan hè)
Groetjes XXXXXXXXXX
@Von:
Moet er niet aan denken om naar Texel te gaan. Zal best wel mooi zijn maar er gaat niets boven Turkije voor mij!
nou voor mij ook, zeker weten. Ik weet gerust wel dat er meer mooie plekken ter wereld zijn. Maar voor mij is turkije NUMMER 1 :love:
Goed,dat waren de thuisblijvers;en nu degenen die de week doorgebracht hebben in Turkije…
Groetjes,
Hans.
dat ben ik:D heb het super gehad…
vind het jammer dat ik weer thuis ben…heb mn verhaal al zo een beetje in veel plezier geschreven…
groetjes
filiz
Het was best rustig in Side. Niet zoveel toeristen dan anders.
Er waren altijd bedjes te krijgen waar je zelf wilde liggen.
Ik zit altijd bij Diana beach, omdat m’n familie daar ook werkt in de massage.
Ook zij hadden minder werk dan andere jaren. Echt balen.
Het weer was ook een beetje vreemd. Dan even regen, Dan een dag geen zon, dan weer prachtig blauw.
Maar ik heb weer even op kunnen laden.
Nu van de zomer weer.
Leuk fransijn, dat je in Side was. Ik hoorde van mijn vriend dat het ook niet zo gek-druk was. Het komt “langzaam” op gang met de toeristen.
Van de zomer zal het wel anders zijn. En ik ga er van de zomer ook lekker heen, heb er zoveel zin in!
Hey ik was seze mei vakantie ook in side. Erg gezellig. maar inderdaad nog niet zo erg druk. Mag ik vragen hoe je vriend heet, en waar je hem ontmoet hebt?
11 daagjes side waren weer erg leuk… sta ook weer op het punt om te gaan boeke voor oktober…kan bijna niet wachten
groetjes yvonne
Ik heb hem ontmoet in een hotel, en zijn turkse naam is savas. Nog maar 6 weekjes en dan ga ik weer naar Side. Ik kan echt niet wachten.