goeiedag,
vorig jaar zijn wij met zijn 2 gaan eilandhoppen in de cycladen wat super was.
dit jaar zouden we graag de Ionische eilanden aandoen, maar is dit wel verstandig met de huidige situatie ginder?
nu zoek ik ook al een tijdje naar de beste verbindingen tussen de eilanden maar deze zijn niet zo evident zoals de cycladen.
we kunnen op corfu vliegen en terug dan is ons schema als volgt:
corfu - paros en antiparos - parga (vaste land) - lefkada - kefalonia - corfu
of 2de optie:
zakynthos - kefalonia - athika - lefkada - zakynthos.
dus beide opties zijn anders ivm de eilanden. we zouden zo’n 22 dagen willen gaan !
nu hadden we toch graag spoedig geweten wat de beste optie is en ook ivm de verbindingen tussen de eilanden en wat de mooiste zijn.
hopelik weet er iemand iets meer aub.
grtz
Helaas heeft er niemand ervaring met de Ionische eilanden???
tips zijn zeeerrrr welkom 
Je zit daar prima, je zal van vluchtelingen geen last hebben die zitten meer aan de Turkse grens, beide opties zijn prima te doen het zijn relatief korte boottochten dus in een ochtend te doen dus weinig reistijd.
Ik zou lekker gaan en genieten de mensen zijn aardig en het eten heerlijk!
Als je vaker je spullen wil pakken dan kies je optie 1 wil je het wat rustiger aan den neem je optie 2… overigens vanaf Parga gaan er dagelijks dagtrips naar paxos en anti paxos, lefkas is prima te doen vanuit Parga een dag met een auto… mijn persoonlijke keuze zou degen zijn met zakynthos erin, ivm de afwisseling in de eilanden en het mindere inpakken… de kleinere eilanden zijn allemaal dagelijks te doen vanaf parga met een dagtrip.
Bedankt voor jou reactie, ik heb gisteren nog eens gekeken voor de bootverbindingen maar van Kefalonia vind ik geen veerdienst naar lefkada. Dit houd me nu nog tegen om mijn vlucht vast te leggen en voor optie 2 te gaan. Is er een veerdienst tussen beide eilanden?
Alvast bedankt
Bedankt voor jou reactie, ik heb gisteren nog eens gekeken voor de bootverbindingen maar van Kefalonia vind ik geen veerdienst naar lefkada. Dit houd me nu nog tegen om mijn vlucht vast te leggen en voor optie 2 te gaan. Is er een veerdienst tussen beide eilanden?
Alvast bedankt
sorry maar ik vind geen Ferry van Kefalonia naar Lefkada. kan je me verder helpen aub?
groetjes