De Horizon Voorbij

Ik wil weg. Ik wil m’n boeltje pakken en de hort op. Tentje op m’n rug en gáán. Nieuwe dingen zien. Het avontuur tegemoet. ’s Ochtends niet weten waar je ’s avonds zult zijn. Ik wil met de auto tot voorbij de horizon. En aangezien ik geen auto heb, ga ik liften. Wie gaat er met me mee?

Het plan is Noord, want Oost ben ik al geweest en Zuid is zo warm. Rondje om de Botnische Golf lijkt me prachtig, hoewel ik Noorwegen zeker niet wil missen. Verder maak ik geen plannen, want die staan maar in de weg.
Ik wil over 2, maximaal 3 weken vertrekken, (Ja, inderdaad, dan al) en uiterlijk terug zijn voor mijn studie weer begint. Ik doe niet aan precieze data, ook die staan in de weg.

Verder:
Ik ben dol op de natuur en sta dan ook liever met mijn tentje in het bos dan zonder geld in een hostel. Sta ook liever in een oud gebouw dan in een moderne disco. Heb een onblusbare nieuwsgierigheid naar wat er een kilometer verderop is. Ik ben niet aardiger, leuker en sympathieker dan de rest van de wereld, dus dat scheelt weer, dan hoef jij dat ook niet te zijn. Naar schatting wordt ik 22 ergens halverwege Zweden, ik studeer iets met theater (lang verhaal) en ik heb een voor-de-rest-best-leuke vriend die zo stom is geweest zijn been te breken en die dus niet mee kan. (Kun je je voorstellen; kriebel-gips, met DIT weer?).
Het boeit me niet of jij ervaring hebt, of humor, of leuk haar, of 18 allergieën, zolang je maar net zo graag wil zien wat er ligt voorbij die horizon.
Ik voel de reislust al kriebelen.

Wie gaat er met me mee?

Nina

heja, check ff email!

wat een onwijs leuk spontaan geschreven bericht zeg. Erg leuk!
Helaas kan ik niet met je mee maar moet zeggen dat het erg aanlokkelijk klinkt! … Heel veel plezier alvast en succes met t vinden van een reisgenoot.

Gr Daisy