De Busreis

ik weet dat veel mensen zeggen dat met de bus naar blanes kut is enso dat hoef ik niej te weten
maar vin wel handig om te weten hoeveel stops je ongeveer maakt ensowww
en misschien andere leuke of handige info?

Ik weet niet waar je vandaan komt. Maar in ieder geval kan het gebeuren als je in het Noorden woont van Nederland dat je andere mensen moet ophalen in andere plaatsen. En in Maastricht ga je in de goede bus zitten naar Blanes. Maar dat vertellen ze in de bus wel.

Vanuit Maastricht stop je ongeveer om de vier uur. Dan wisselen ze van chauffeurs of dan gaan ze tanken. De stoppen kosten ongeveer 15 minuten. En ik denk dat je ook een keer half uur of een uur mag pauzeren om warm te eten onderweg. Ik denk niet dat er eten op de bus is. En als er eten op de bus is dan zijn het kleine snacks op cup a soup.

De busreis naar Blanes duurt ongeveer 18 uur. Als je om 1 uur vertrekt vanuit Maastricht ben je ongeveer om 10 uur in Blanes.

Groetjes Christel

Hey, ik ben vorig jaar ook met de bus geweest (Snoeyink) en vond t egt niet kut ofzo, dus ga dit jaar weer op die manier! wij stappen op in utrecht en gaan dan naar maastricht om daar de definitieve bus te pakken, en we lunchen daar, pauze van 3kwartier ofzo was t vorig jaar, bij ons was er wél eten in de bus, diverse dingetjes die opgewarmd werden in de magnetron. we hadden een hostess die af en toe langs kwam om bestellingen op te nemen… dat was wel relaxedd opzich, maar denk dus dat dat soort dingen per tourorganisatie verschillen! die stops had ik toen wel hard nodig, omdat k nog niet gestopt met roken was vorig jaar, maar nu minder omdat je voldoende beenruimte hebt (bij ons dan), een toilet en eten :smiley:

jaja de post is binnen B)
ik vertrek om 11 uur vanaf rotterdam op 8 juli
whaaaa
anders heb je dr ff zin in :stuck_out_tongue:

Ik hoop niet dat er een precieze limiet is voor het aantal kilo dat je bij je mag hebben… want anders kan ik weer m`n ganse koffer uithalen denk ik :stuck_out_tongue: Ik ga ramveel meenemen anders overleef ik t niet :ph34r: :smiley:

bij mij is het 20 kilo :stuck_out_tongue:

bij mij ook 20 kilo, eh… moet lukken… toch? :unsure:

ik ga lekker met t vliegtuig :stuck_out_tongue:
maar mag wel maar 15 kilo in mn koffer meenemen en 10 in
mn handbagage :frowning: word dus beetje proppen in die koffer :smiley:

In de bus mag je 20 kg in je koffer doen. Als je in een tent slaapt mag je een slaapzak apart meenemen. Je mag in de bus zelf ook handbagage meenemen.

Groetjes Christel

ohh… ik hoor dat snoeyink dus prima verzorgd is :smiley:

very nice :smiley:

Snoeyink is een goede maatschappij. Ik heb er al een paar keer mee gereisd. Ik heb dit jaar bij beachmasters geboekt, omdat het goedkoper is.

Groetjes

ja snoeyink is relaxed reizen! ik had vorig jaar waarschijnlijk een goedkopere organisatie gekozen als ik t zelf geregeld had, maar n andere vriend zn moeder regelde t voor ons :stuck_out_tongue: dus kwamen we daar uit, maar dit jaar doen we t dus weer omdat t zo goed beviel, hopen dat we jessica weer hebben als hostess :smiley:

Originally posted by Wicked1@27-06-2005, 23:13:29
** ja snoeyink is relaxed reizen! ik had vorig jaar waarschijnlijk een goedkopere organisatie gekozen als ik t zelf geregeld had, maar n andere vriend zn moeder regelde t voor ons :stuck_out_tongue: dus kwamen we daar uit, maar dit jaar doen we t dus weer omdat t zo goed beviel, hopen dat we jessica weer hebben als hostess :smiley: **

haha lolbroek

Originally posted by christel1982@27-06-2005, 12:49:39
** In de bus mag je 20 kg in je koffer doen. Als je in een tent slaapt mag je een slaapzak apart meenemen. Je mag in de bus zelf ook handbagage meenemen.

Groetjes Christel **

weet iemand toevalig of dat ook voor x travel is want dat zou wel mooi zijn
en hoeveel Kg handbagage mag je dan mee ?

Dit is bij iedere busmaatschappij. Want ik heb bij elke maatschappij waarmee ik gereist heb altijd max. 20 kg.

Met handbagage mag je 1 tas meenemen. Volgens mij maakt het niet uit hoeveel kg het weegt. Maar ik zou niet te veel doen.

Groetjes Christel

ach kneem gewoon een eastpak mee als handbagage

muhaha ja idd:P 20 kilo in de koffer, maar de rest aan schoenen en kleding in de handbagage:P
Naah ik dnek neit dat ik dat doe hoor:P
Is er trouwens iemand van plan alcohol mee te nemen in de bus? Ik weentie, stel ze gaan in je tassen snuffelen ofzo…zeg dan maar doei tegen je vakantie :o

ik neem wel een fles cola mee met wat bacardi erin :ph34r:
of in ieder geval een flinke neut waardoor ik lekker kan slape in die rot bus

verder ben ik er nog niet over uit wat nou beter is …
koffer of een tas :unsure:

Nja, doe je n koffer op wielen :stuck_out_tongue:

heb iemand diej busreis welis meegemaakt
kga vrijdag met x-travel
hoop dak geen stijve reet krijg
is t wel uit te houden?