*Heee weet iemand hoelang het ongeveer rijden is met de auto naar Blanes?
en hoeveel km?
Thnx :rolleyes: xxx
waar woon je in nl? noorden zuiden?
met de bus is het zon 20 uur inclusief stops
als je met de auto gaat zal het vast zon 14-15 uur zijn
volgens my is het ongeveer 1600 km …
en je doet er 16/17 uur over …
Originally posted by denise-x-@14-07-2005, 12:20:44
** volgens my is het ongeveer 1600 km …
en je doet er 16/17 uur over … **
ja wij reden het vorig jaar in 14 uur…maarja das ook echt dag en nacht hard doorrijden en zo min mogelijk stoppen.
Originally posted by André W+16-07-2005, 17:15:22–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (André W @ 16-07-2005, 17:15:22)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–denise-x-@14-07-2005, 12:20:44
** volgens my is het ongeveer 1600 km …
en je doet er 16/17 uur over … **
ja wij reden het vorig jaar in 14 uur…maarja das ook echt dag en nacht hard doorrijden en zo min mogelijk stoppen. **
[/quote]
ohwja, das lekker snel!!!
die bus lijkt me echt verschikkelijk
Bussen lijken me zoiezo verschrikkelijk. Vliegtuig (L)
moet je wel vliegtuigcentjes hebben
Ik reis in style, maar verder heb ik geen keus, ik mag niet van mijn moeder met de bus… strange ha…
bus kan ook gezellig zijn (althans hoop ik )
Waarom zou de bus niet gezellig zyn ?
Je moet het zelf gezellig maken dus
maar vliegtuig is zoooo relaxd
ach we’re flying hiiiighhh…
ach chan je bent gewoon jaloers:P wij gaan egt vliegen en jij gaat in een bus zitten… k wens je veel succes… k vond die 16 uur naar oosterijk al verschrikkelijk:s nog een reden om niet te wintersporten (A)
kvond de bus vorig jaar niet egt erg hoor t was juist gezellig met zn allen kaarten hahaha neej kan dr niet mee zitten
vorig jaar ook met bus geweesst…maar toen met het vliegtuig trug, nouw nog nooit zo relaxd gehad…
wist het zkr, voor de rest van me leven pak ik het vliegtuig:RockOn:
haha wrom heen met bus en terug met vliegtuig andre? en waarmee heb je dat enkeltje geboekt?
nouw, mijn reisleider " koen " had de bus overboekt, en omdat wij als laatste kwamen vragen hoelaat de bus vertrok , kregen wij plaats in het vliegtuig, tegen geen enkele onkosten:banana:
stoer… en nu ga je alleen nog maar met het vliegtuig… jij ben slim:P
whaha chiiill
weet je HOE relaxd… was met de kerst weeste skieen, ook met vliegtuig, 'k was er zo… 2 uurtjes vliege
en das met spanje ook