busreis info?

oi

omdat het vliegtuig te duur was gaan we maar met de bus naar blanes
maar ik wil graag ff wat info over de busreis :slight_smile:

• hoelang is het rijden?
  • is bier toegestaan?

tips tegen verveling???

:banana:

Uh. Verkeerd.

Hey Jurgen!

ik ben 2 jaar terug ook met de bus naar Blanes gegaan! Als je met zo’n jongerenreis meegaat, GoGOTours ofzo, dan is het wel een toffe reis! Het is wel ongeveer een uurtje of 20-22 rijden, en dan is bier ook toegestaan!!! Tijdens mijn busreis konden we ze zelfs bij de chauffeur kopen voor Euro stuk! Tegen de verveling kan je weinig doen, kan ook gewoon een rondje lopen en dan wat peoples leren kennen. Wij gingen met zijn drieen en uiteindelijk zaten we daar met 20 man! En als je geen kontakten wilt leggen, tja slaapse dan maar!

Mazzel

Maus

Hey Jurgen,

Volgens mij klopt die 20-22 uur niet echt. Wij gingen elk jaar naar Benidorm, en dat ligt nog een heel stuk verder, en daar deden we ook 22 uur over. Dus ik denk dat het iets korter zal zijn voor jullie.

Bier is meestal wel toegestaan, maar maak het alsjeblieft niet te erg. Ik schaam me dood als ik die lallende Hollanders in zo’n bussie zie.

Ze draaien ook films onderweg. En anders kun je slapen, muziekie luisteren of een boek lezen. Hoewel ik niet weet of dat allemaal wel gaat lukken als de rest om je heen keet loopt te trappen.

dankje voor de info :slight_smile:
was ook al niet van plan om dronken lallend in de bus te zitten :stuck_out_tongue: maar een biertje op zo een lange reis kan best lekker zijn :wink:

jurgen

Je kan ook eens kijken of de eurolines die kant op rijden…
www.eurolines.nl

No prob.
Maar heb je nou een Feyenoord iets in je avatar staan?
Ga je schamen! :devil:

schamen!? :bored: wat denk jij dan :stuck_out_tongue:

Die 22 uur naar Benidorm dat klopt niet. Dat is echt 24 uur. Ik ben ook met de bus gegaan naar Benidorm en dat duurde echt 24 uur, Jochem. Het is ongeveer 20 uur naar Blanes.

Dan gaat ie de ene keer langzamer dan de ander. Ik ben een keertje of 20 naar Benidorm geweest met verschillende busmaatschappijen, en heb er meerdere malen 22 uur over gedaan.