Hoelang is het rijden met de bus naar Blanes?

En wie gaat er vrijdag 14 julie om kwart over 11 met de bus vanuit utrecht??
kus

ik ga 3 dagen later, maar er gaat wel n vriendin van mij dan! het is ongeveer 21 uur vanuit utrecht :wink: suc6 hahaha

Thanx!!

Ach, ga lol maken of slapen in de bus.
Dan merk je er niks van:D

of je busreis omboeken naar vliegreis :stuck_out_tongue:

BLABLA.
Bus is toch wel gezelliger.

14e ga ik ook met de bus :yes: !!!
Wel een lange rit, maarja hopen dat er gezellige mensen in de bus zitten!

Sukkels zyn jullie toch eigenlyk ook.
De 14e zyn alle fransen vry :wink: ivm nationale feestdag.
Lekker in de file staan <3

hahaha ja dat is wel zo :wink: maarja boeie ik ga de 17e :wink:

Ja jij ontwykt de feestdaagn :stuck_out_tongue:
Jij bent slim (H)

haha goh, ik heb daar ook zó over na gedacht he (A)

nog paar uurtjes en dan hele dag de bus in :smiley:

ik ga chaos maken in het vliegtuig. tax free bacardi

ik ga ook vrijdag 14 juli om 11.15 in Utrecht…

haha ik was blij dat ik met het vliegtuig was :smiley: en ik ben niet van plan ooit met de bus te gaan. ik zit met voetbal al 2uur in de bus naar een club en dan ben ik al lam, dus ik ga echt niet mezelf gaar maken om 23uur in een warme stinkbus te zitten :stuck_out_tongue: “ik zeg niet dat het niet gezellig KAN zijn” :smiley:

mmm 24e dat is op un maandag… dus zondag ervoor zeker de hele n8 doorzuipe… durf te wedde dat ik slaap in de bus

haha tis echt geen 23 uur hoor :wink: 21 :stuck_out_tongue: haha ja ik ga lekker slapen hoor :slight_smile:

23 uur 21 uur, allemaal 1 pot nat. Alles meer dan 2 uur vind deze jongen al te veel :stuck_out_tongue: en ja, ik denk altijd maar: “waarom moeilijk doen als het makkelijk kan” waarom met de bus gaan als je ook met het vliegtuig kan (kost je alleen een knaak meer)

das tog un biertje hehe

haha ok je hebt gelijk. MAAR, je kan wel eerder een biertje gaan drinken (in Blanes) als je in het vliegtuig zit :wink: