De Busreis

iK ben een keer met school naar denemarken geweest en toen moesten we 16 uur in de bus zitten. Nou naar blanes moet je nog wel wat langer zitten, maar het is opzich wel te doen. Als je veel tijdschriften meeneemt (of boeken wat jij wil), lekker veel muziek mee dan hou je het wel uit. en je praat natuurlijk ook veel met andere mensen, en je hebt ook stops dus het valt wel mee dnek ik.
Ohja meestal zetten ze ook nog een film aan… :stuck_out_tongue:

kunne ze ff alle 3 de delen van lord of the rings draaien :stuck_out_tongue:

Ik ben twee jaar geleden via Peter Langhout met de bus naar Salou geweest. Dat was echt top!! Je kon van alles krijgen -> bier, sterke drank, hamburgers, hot-dogs enz. enz. en er was genoeg beenruimte

Vorig jaar ben ik met Go-go tour naar Blanes gegaan en dat was wat minder (de bus dan)

Ik heb het nu natuurlijk wel over de heenreis want terug = slapen!!

kan je tv kijken in die bus??? want anders is het helemaal saai volgens mij
ik ga maandag weg
vertrek in utrecht

Jep meestal wel hoor, want wat moet je ander 20 uur in een bus??

Originally posted by Saskiia@11-07-2005, 17:33:32
** Jep meestal wel hoor, want wat moet je ander 20 uur in een bus?? **

Heel veel drinken… dan slaap je lekker! :wink:

muhahaha ja dat is eigelijk ook wel een goed idee :stuck_out_tongue:

maar niet té veel, anders is t geen pretje in de bus denk ik :smiley:

eey, Wij zijn net terug uit blanes met de bus van quality liner. Ik weet niet via welke maatschappij jij gaat? Wij hebben ongeveer 21 uur over de heenreis en terugreis gedaan. De heenreis hebben we (nadat we vertrokken zijn om half 10) om 2 uur een half uur een stop gehad, om 6 uur een uur, voor de nacht nog een half uur, en 's ochtend nog een half uur.
De terugreis gingen we om 9 uur s avonds weg en hadden voor de nacht een half uur een stop. S ochtends om 8 uur hadden we een uur een stop. Om 2 uur smiddags nog een stop en om 6 uur waren we al over in zwolle na een stop om 4 uur in utrecht waar je moest overstappen. Ik hoop je genoeg in te hebben gelicht. x mij

Originally posted by kimmie88@13-07-2005, 15:35:35
** eey, Wij zijn net terug uit blanes met de bus van quality liner. Ik weet niet via welke maatschappij jij gaat? Wij hebben ongeveer 21 uur over de heenreis en terugreis gedaan. De heenreis hebben we (nadat we vertrokken zijn om half 10) om 2 uur een half uur een stop gehad, om 6 uur een uur, voor de nacht nog een half uur, en 's ochtend nog een half uur.
De terugreis gingen we om 9 uur s avonds weg en hadden voor de nacht een half uur een stop. S ochtends om 8 uur hadden we een uur een stop. Om 2 uur smiddags nog een stop en om 6 uur waren we al over in zwolle na een stop om 4 uur in utrecht waar je moest overstappen. Ik hoop je genoeg in te hebben gelicht. x mij **

welke maatschappij jij dan???

OMG 21 uur :blink:

Quality Liner is van X-travel
(tenminste dat was voirg jaar toen ik naar Kroatië was geweest)
En het licht er maar net aan welke opstapplaats je hebt want het verschil tussen bijvoorbeeld Eindhoven en Zwolle kan ook wel 2 a 3 uur schelen

stommerd je moet je uitloggen ja haha :lol:

Ik ben bijna een week terug van Blanes. Op de terugreis moest wij een uur wachten in Blanes, omdat er schade aan een ruit was van de bus. Wij gingen nog een uurtje naar de disco Sunset. Wij gingen nog even aan de alcohol.

Heeyy

Ik vond de busreis helemaal niet erg…
Hebben wel 4 films onderweg gekeken, en de tijd ging dus heel snel voorbij…
En als je veel ruimte wilt, moet je de 2zitjes voor de wc nemen, je kunt je tas dan achter je stoel neerzetten. Zo heb je veel voetruimte, je kunt bier, koffie enz kopen in de bus. Je stopt niet zo heel vaak. Maar wel genoeg. Je krijg s avonds tijd om warm te eten, ong 3kwartier. En anders een kwartier… Maar wel genoeg hoor…

Veel plezier

joanne

Heey…

Vorig jaar ben ik met X-travel naar Zuid-Frankrijk geweest,
de heenweg was 18 uur de terugweg was korter.
We stopten vooral in het begin vaak rond de 3 a 4 uur voor de rokende mensen.
Op de terugweg hebben we veel minder gestopt omdat iedereen lag te pitten

In de bus verkochten ze bij ons frisdrank, thee, koffie en bier als ik het me goed herinner.

Of je films kan kijken ligt aan de buschauffeur, de heenweg mochten we nix zien en op de terugweg mochten we zelf kiezen toen hebben we jackass gekeken.

Ik hoop dus dat we dit jaar weer een leuke buschauffeur hebben, das echt een stuk gezelliger.

Kus

De bus maakt volgens mij om de 2/3 uur een stop behalve s nachts dan!
gewoon zorgen dat je goed aan de bier ofzow gaat…dat kun je lekker pitten!
K vind de busreis trouwens Super!
Nog 3 daagjes…hehe BETER heb er goed in an!!!

Ik vond de busreis egt meevallen!! we gingen 's ochtends om half11wegen waren er de volgende dag om half 8 's ochtends…we hebben 2 keer een stop gehad van 3 kwartier…1 keer 's avonds om te eten, voor derest stopte ongeveerom de 3 uur een kwartiertje! De bussen hebben genoeg been ruimte dus je kan gewoon relaxt zitte!deterug weg ware we er binnen 20 uur…toen zijn we ook veel minder gestopt maardas wel lekker want dan slaap je tog!succes!

in de bus tv kijken tot zover ik weet niet…