Over een sterren-kok, ronddartelende kalfjes in alle soorten en maten en meer nieuws vanaf het zuidelijk halfrond
http://eepurl.com/bTvoIj
Met zonnige groet vanuit de bush,
Natascha Snelder | ZaZoe Xperience
Over een sterren-kok, ronddartelende kalfjes in alle soorten en maten en meer nieuws vanaf het zuidelijk halfrond
http://eepurl.com/bTvoIj
Met zonnige groet vanuit de bush,
Leuk om te lezen.
Trouwens, ik dacht altijd dat julllie dicht bij het Krugerpark zaten. Na eens op te zoeken heb ik ontdekt dat jullie helemaal tegen te grens van Botswana zitten. Leuk!
Dank je Moonrise.
Ja, wij zitten tegen de grens aan met Botswana, helemaal in het noorden van Limpopo. Nog nét in Zuid-Afrika.
Maar komen met onze gasten tijdens de rondreizen ook wel heel veel in het Kruger Park hoor! En we crossen net zo vaak en graag door Botswana of Zimbabwe, Swaziland, etc. Lekker samen avonturen beleven en iedereen laten genieten van deze mooie wereld.
Met warme groet vanuit de bush,
Hallo Natascha,
Wij vertrekken 6 april naar Johannesburg en eindigen 26 april in Kaapstad.
Wij zijn afgelopen juni in het Krugerpark geweest en moesten echt wel een winterjas aan en muts op, kun je mij ook zeggen hoe dit in april,is?
Alvast bedankt
klopt dan is heg echt winter in juni. april zeker nog niet, maar langs de kust en in de Kaap is het altijd wel koeler. dus een fleece meenemen kan echt geen kwaad.
April kan in het noorden / oosten heel af en toe nog een regenbui geven. Verder nog prima temperaturen maar idd wel fleece of trui if vest mee.
En denk erom dat bijv. Het Kruger Patk dan nog door veel artsen als malariagebied wordt gezien.
Met zonnige groet,
Natascha Snelder
ZaZoe Xperience
Sent from my SM-N920C using Wereldwijzer mobile app
maar momenteel is het weer van slag en nu in de zomer is het niet echt warm helaas. kan ook
Tja, wij hebben afgelopen november al wel een hittegolf (of 2) gehad, maar daarna redelijk stabiel.
Groetjes,
Natascha Snelder
ZaZoe Xperience