De allerlaatste blog vanuit Nederland

(origineel bericht op be-more.nl)

De allerlaatste blog vanuit Nederland

Hallo allemaal!

Alweer twee weken in Nederland, wat een ander leventje. Rennen voor de bus, haasten om ergens op tijd te zijn, de eerste werkdagen vol structuur. Dat is wel even anders als dat ik de afgelopen maanden in Uganda heb meegemaakt.

Uganda, was een geweldige ervaring. Wat hebben we een hoop gezien, beleefd maar gelukkig ook gelachen. Door de weeks een hoop armoe, in het weekend een mooi Afrika. We hebben kennis gemaakt met een heel ander leven, waarin vooral rust centraal heeft gestaan.

Wat zou het geweldig zijn als er een mengelmoes zou zijn tussen het Westerse gehaast en chagerijnigheid en de rust en tevredenheid in Uganda. Allebei heeft het de goede en slechte kanten, maar ik ben blij dat ik ook het leven heb mee kunnen maken hoe het anders is.

Ik wil jullie nog even bedanken voor alle reacties die jullie hebben gegeven op de blogs. Het was heerlijk om in Uganda te lezen dat Nederland ook nog wel een beetje met ons bezig was.

Het is weer heerlijk om thuis te zijn, familie om je heen te hebben en weer lekker aan het werk te zijn.

De komende maanden wordt een drukke periode met afstuderen! Maar met een beetje rust vanuit Uganda komt dat ook allemaal weer goed!

Hartstikke bedankt voor de mooie tijd in Uganda! Wie weet tot ooit!

Groetjes vanuit Nederland!

(origineel bericht op be-more.nl)