De alleengaande kampeerder

Klachten van alleengaande kampeerders.

De klachten van deze kampeerders zijn:
Het niet begroeten of de andere kant op kijken door kampeerders die niet alleen zijn. Het probleem is groter dan men denkt. Hier kan ik een boek over schrijven van de werkelijk schrijnende verhalen die ik te horen krijg. Er moet gezegd worden, het is niet altijd zo, soms heb je ook leuke contacten maar al te vaak is het triest en dat nog steeds in 2007.

Hoe een alleengaande kampeerder zich voelt.

Ligt het aan mij?
Heb ik vanochtend wel goedemorgen gezegd?
Zit er soms nog ergens een prijskaartje aan mijn kleding?
Zie ik er raar uit?
Zit er vogelpoep op mijn haar?
Staat de tent soms niet goed?
Vinden ze het misschien raar dat ik op mijn leeftijd nog met de tent ga kamperen?
Ontbreekt er iets aan de caravan, vouwwagen, camper of kampeerauto (busje)?
Vinden ze me zielig? en dat ben ik toch echt niet!

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/medium/100_1298.jpg

Bedenk dat ook u een keer alleen komt te staan. Dan wel of niet meer gaan kamperen is een keuze. Maar om dan door te gaan is moed voor nodig die je al gauw in de schoenen zakt door het negatieve gedrag van sommige kampeerders die niet alleen zijn. Het gevolg hiervan is dat sommige alleen gaande kampeerders stoppen met kamperen.
Dit negatieve gedrag, door kampeerders die niet alleen zijn, gebeurt niet om iemand te kwetsen maar het is de onwennigheid en men vindt het misschien zielig. Maar dat is niet zo men kiest er bewust voor om alleen te gaan kamperen.

Stelt u zich op zoals tegenover andere kampeerders die niet alleen zijn; niet meer en niet minder.

Kamperen Reisforum