Camperclub voor singles

Camperclub voor singles
Beste camperbezitters,

Ik ben op zoek naar mensen die in het bezit zijn van een camper en alleen zijn. Lijkt het je leuk om met een groepje andere mensen te gaan camperen, laat het dan weten. Kunnen we af en toe iets afspreken.

Hoor graag van jullie,

groet Paula

BESTE PAULA,

iK BEN CAMPERBEZITTER DIE DAAR ZO EN DAN WEL ZIN IN HEEFT.
jE KUNT ME MAILEN OP [EMAIL=“kariebje@yahoo.com”]kariebje@yahoo.com
groet Roald

Als jullie met camper inderdaad een motorhome bedoelen dan ben ik jullie man. ben ook vrijgezel en heb er wel zin in.

"U wil lid worden van : de Facebookgroep Vlaamse camper… ? Klik op : Redirecting...
"

Uitnodiging : http://www.wuala.com/referral/6BG4GG4665BFJGHMPKB5
gratis Camperinfo ? Nu met FOTO’s : https://www.wuala.com/alaingorissen/Documents/camper/camper?key=j22wCVbuKuYX

Goedemorgen Paula,
Ik heb sinds pas een camper, staat nu voor reparatie, want was gestolen voordat hij afgeleverd werd van de camperdealer. Hij is wel erg misbruikt door de gene die hem wel leuk vond om daar in te vertoeven.
Ik heb er nog nooit mee gereden met zo,n camper maar vind het een suppere uitdaging.
Ik zie het wel zitten om met een gezellig clubje mee rond te toeren. Ik ben wel een 65+er maar echt niet in hart en nieren.������������
Groetjes Yvon

Hallo Paula en anderen, ik ben single (49 jaar), heb geen camper maar zou graag een keertje mee willen om te zien hoe het is. Want ik loop zelf al poosje met het idee rond om een camper(bus) te gaan kopen. En als iemand een reisgenoot zoekt voor een (langere) vakantie bv. naar spanje hoor ik het graag. Groeten, Marianne

paula,

ben in bezit van een buscamper en single.
ben 73 jaar en in mijn hart 23.
welke datum staat in de planning?

karel.

Hallo camperlui en Spanjeliefhebbers,

Ik ben van plan een camper te huren voor een aantal weken om ervaring op te doen. Vertrek november/december richting Andalusië, costa de la Luz. Wie wil er mee?
Groeten, Henk(59)

ik moet nu toch helaas opmerken;
dat er weintg reactie komt van de organisator!

Niet gek, gezien de originele oproep uit 2007 stamt.