Dat kan ook in Nicaragua! Lees eens wat pagina’s op de Lonely Planet website dan krijg je een goeie eerste indruk van landen. Mijn foto’s van Nicaragua vind je op mijn website (zie handtekening). Ik ben zelf geen salsa-type maar kwam het wel her en der tegen (cursussen, of bv. in León dansen ze het op de live muziek in ViaVia op vrijdagavonden).
Overigens wordt in Peru ook veel salsa gedanst maar dat heeft niet echt een strandcultuur en het is er vaak wat kouder.
Ik denk dat de keuze voor Cuba mede zou moeten komen vanwege een interesse in situatie rondom de Castro-familie en die regeerperiode en alle gevolgen. Maar je kan natuurlijk ook alleen gaan om te genieten… maar ik bedoel: het is misschien iets wat meespeelt in je keuze.
een land als Cuba moet je juist bezoeken, daar wordt de salsa gedanst, en de cultuur is daar heel interessant, tijdperk Fidel Castro en je hebt er mooie stranden!
Dank je wel voor het antwoord Cecilia74. Ik ga je foto’s bekijken en zal deze tips zeker meenemen in mijn besluit. Nogmaals bedankt.
Groetjes, Emmilly Ruiter
En wat ik tot nu toe gezien heb hier vind ik al fantastisch!!! Dit hele land is fantastisch!
Maar oke tot nu toe vind ik:
Patagonie! (het 7 meren gebied met zijn warm- en koud water bronnen en zijn vulkanen)
El Tatio (het derde grootste geiserveld van de wereld) en het ligt in het andesgebergte
torres del paine met zijn gigantische ijsschotsen en het gebied van de konings pinguïns (helaas nog niet bezocht, staat nog op mijn verlanglijstje)
Wij wonen (tijdelijk) in Santiago (in Chili) en willen die twee plekken ook nog bezoeken…heb je tips…beste reistijd, hotels enzo? En hoorde ook dat je de trein naar naar Machu Picchu al lang van te voren moest reserveren, is dat zo? …(willen naar cuszco in september) en de watervallen dat weten we nog niet! We zijn wel pas naar Buenos Aires geweest (ook een geweldige stad!!!)
Ushaia (Vuurland). Adembenemend mooi, gezellig en van alles te doen.
Cataratas de iguacu zijn ook heel mooi en zeker ook Galagapos eilanden maar uit principe ga ik daar niet heen.