Dalat naar Ho Chi Minh

Hallo allemaal,

De planning begint eindelijk ergens op te lijken. Nu heb ik een paar vragen. We hebben naar Hoi An nog 1 week over hoe denken jullie over het schema hieronder?

Vanuit Hoi An gaan we door naar Dalat, hebben jullie hier nog leuke tips van en waar ik het beste iets kan boeken. Ik zag dat er trekkingen waren en ook dat je op olifanten kan rijden. Misschien iemand ervaring mee?

Vanuit Dalat gaan we naar Ho Chi Minh hiervan daan gaan we naar de Cu Chi Tunnels (boeken via friends travel) en ik denk 2 dagen naar de Mekong Delta. Heeft hier ook nog iemand tips wat leuk is om te doen en waar je dit het beste kan boeken?
Hoe vonden jullie Ho Chi Minh ik hou hier nu ander halve dag over is dit genoeg?

Groetjes Samantha

Hallo Samantha,

Ik wil beginnen dat ik als tourist niet op een olifant ga rijden ; is voor mij een stap te ver.
maar wil jij dat wel dan zou ik gewoon de HCM route pakken en dan kom je wel mogelijkheden tegen.
Reken dan op een dag of 3 om van Hoi An naar Dalat te komen.

Je kan ook vliegen vanaf Danang naar Dalat en vanaf daar naar de olifant rit.
Is wel weer tijd bespaard.

Het boeken voor de Cu Chi tunnels kan je in Saigon echt overal en tegen elke prijs.

Voor de Delta zou ik gaan voor Cai Be eo.

Saigon is mijn stad, lekker druk, veel te zien te doen uitgaan, vlakbij Mekong delta, Can Gio, Cu Chi.
Helemaal geweldige stad.

Gr.
Ton.