Dagtrip vanuit New York

Hallo allemaal,

In april gaan mijn vriend en ik voor ruim een week naar New York. Nou willen we natuurlijk alles in de stad zien, maar het leek ons ook wel leuk om een dagtrip te maken om even wat meer te zien en uit de drukte te ontsnappen. Heeft iemand tips daarvoor (natuur, strand, leuke plaatsen om te bezoeken). Niagra falls en Washington vinden we te ver. Het gaat dus om iets wat echt in 1 dag te doen is. Als iemand tips heeft dan graag ook info over hoe daar te komen met ov. Alvast bedankt!

Ik heb gehoord (en ook gelezen) dat je van Chinatown NY naar Chinatown Boston kunt reizen met de bus voor ong. 15 dollar. (Moet je even googelen). De reis duurt 4 uur.
Boston is een prachtige stad om een dagje te verblijven.
Succes.:dag:

Hoi,

Boston is inderdaad mooi! Wat betreft de buskaartjes van Chinatown naar Chinatown, ze zijn te vinden voor zo’n 15 dollar, bijvoorbeeld op deze site: http://www.fungwahbus.com/Default.aspx. Je kan ze gewoon op het station kopen dus het hoeft niet van te voren.

En wat dacht je van een tripje naar Philadelphia? Daar kan je de wereld beroemde (of moet ik zeggen beruchte) Philly Cheese Steak gaan proeven, maar er is ook veel te zien aan architectuur, cultuur, en geschiedenis.

Ook zou je een dag naar Hudson Valley kunnen gaan voor de mooie natuur. Je kan ook een dagje naar Long Island. Of naar de stranden van New York, hartstikke lekker in de zomer om even uit te waaien of de kermis te bezoeken!

Genoeg te doen dus rond New York, veel plezier alvast maar dat zal wel lukken denk ik zo :slight_smile: