NY - Philly - Washington - Niagara - Boston - NY

Hallo,

Ik ga komende zomer naar de oostkust van de Verenigde Staten. Ik heb al erg veel over het onderwerp en andere reisblogs gelezen, maar hoopte dat jullie even kritisch naar mijn reisschema willen kijken. Is er nog iets wat ik eigenlijk écht niet kan of mag missen? Of ben ik ergens “te lang”? :wink: Wat vastligt zijn de laatste dagen in New York omdat mijn broertje dan ook die kant op vliegt om een paar dagen New York samen te bekijken!

Alvast bedankt!
Bram

6 aug: 17.35uur aankomst New York. Overnachting NYC.
NYC à Philadelphia (1.5 / 2uur met de bus, ochtend).
Philadelphiaà Washington (3 uur metde avond bus).
Washington
Washington
Washington à Niagara Falls (12 uurmet de nachtbus)
NiagaraFalls
13 aug: NiagaraFalls àBoston (64 euro, 1.5 uur vliegen)
Boston
Boston
Boston à NYC (bus)
17 aug: NYC(Aankomst broertje)
NYC
NYC
NYC
NYC
22 aug: Terug vlucht, samen.

Je doet alles met de bus. Is een auto huren dus geen optie?
Wat mag je niet missen, dat zijn de plaatsen waar je met de trein of bus niet langs gaat komen. Er is zoveel te zien en doen in dat gebied.
Je legt een enorme afstand af in 12 uur met een bus en vliegt vervolgens naar Boston alleen om een waterval te zien.
Tja, het is een keuze. Is een groepsreis die in New York eindigt niet een betere optie?

Ja ik twijfel om de Niagara Falls misschien toch over te slaan en me meer te richten op de steden. Omdat ik alleen reis vind ik een auto huren ook niet ideaal, in verhouding erg duur en niet erg gezellig in m’n eentje. Daartegen staat uiteraard wel de ruimere bewegingsvrijheid.

Voor tips hou ik me nog aanbevolen!