Ik wil in oktober 2012 samen met een kameraad (beide 27 jaar) een city trip naar New York gaan doen in combinatie met nog een andere stad. Afgelopen jaar ben ik ook in New York geweest en dit beviel me erg goed. Tijd dus om terug te gaan
Welke stad kunnen jullie aanraden om in deze trip te combineren. Ik wil 8 dagen weg, waarvan ik minimaal de helft in New York wil doorbrengen.
Ik zat zelf te denken aan Chicago, Washington of Boston. Iemand misschien ervaringen met een dergelijke trip of suggesties.
Ik ben vorig jaar oktober naar NY geweest, de goedkoopste vlucht die ik kon vinden op het moment van boeken was met Iceland Air. Enkele dagen verblijven op ijsland kon zonder extra toeslag. We hebben toen 3 nachten in Reykjavik gezeten en 4 in New York.
Misschien niet waar je zelf aan dacht, maar mogelijk ook een leuke optie
Chicago ben ik eerder al geweest, dat is ook een mooie stad waar ik nog eens naar terug wil!
Washington ligt natuurlijk wel betrekkelijk dichtbij NY, wat dat betreft een voor de hand liggende keuze om met NY te combineren.
Je kan met de trein gemakkelijk naar zowel DC als naar Boston. Chicago is wel ver weg. Zowel in Boston als in DC kan je je geweldig vermaken en op weg naar DC is ook nog Philly. Mijn persoonlijke keus zou Boston zijn. Vonden we geweldig maar het hangt van je interesses af.
Yeehaw
Vanuit NY hebben wij in juli 2012 de trein (Amtrak, relaxed, 3,5 uur) genomen naar Washington. Daar verbleven wij in het hotel Liaison, dichtbij het station. Zeer aan te bevelen.
Philadelphia vond ik vrij weinig aan dus zou ik overslaan en ik vond dat Washington veel meer te bieden had dan Boston, dus ik zou voor Washington gaan.