Dagje extra in Chiang Mai of Kanchanaburi?

Hallo Allemaal,

Wij gaan deze zomer 3 weken naar Thailand op vakantie. We hebben niet veel tijd dus we willen wel zoveel mogelijk zien/genieten. Nu was ik zelf bezig met een globale planning, maar is het leuker om een dagje extra in Chiang Mai of Kanchanaburi te verblijven? Wat is er in beide plaatsen te zien/doen.

Hoor graag van jullie!

Thnx… :slight_smile:

Om je beter van dienst te zijn, willen we iets meer weten…

Je pincode hoef je niet af te geven, en we hoeven ook niet alle ins and outs te horen, maar…
Wat is je globale planning ?

Indien je in beide een week zou doorbrengen, zal het antwoord wellicht anders zijn dan wanneer je voor beide twee dagen uittrekt.

Hans.

• wacht af hoelang het duurt voordat de dierenactivisten hier opduiken…

Kanchanaburi is zeker leuk om een dag of 4 te verblijven (in een actief schema zoals het jouwe). In Chiang mai en omgeving kun je makkelijk 4 weken doorbrengen en iedere dag iets nieuws doen en zien.

Bedankt voor jullie snelle reacties! Onze globale planning is:

2 dagen Bangkok
1 dag Ayutthaya
2,5 dag Kanchanaburi
1 dag Erawan Waterfalls
1,5 dag Chiang Mai
1 dag Chiang Rai
2 dagen Jungle Trekking
2,5 dag Koh Phangan
2,5 dag Koh Tao

En dan hebben we natuurlijk ook dagen/nachten waar we binnenlands reizen maar die heb ik hierboven niet meegerekend, dit is echt daadwerkelijk de tijd die we op de plekken zijn.

Let me know :slight_smile:

Hee Looo,

Kanchanaburi is goed zo, ik vind alleen dat je een keuze zou moeten maken tussen Chiang Rai en Chiang Mai.

Uiteraard zou je daar een dag langer moeten blijven. Chiang Mai zou het moeten worden volgens mij.

Hans.