Dagetappes in Australië?

Hallo,
ik ben heel nieuwsgierig naar de afstanden die mensen met een (grote) huurcamper per dag afleggen. Ik bedoel dus niet de Toyota Hi Ace en de Juicy en Wicked Campers maar de 6-persoons motorhomes. Wie heeft ervaring als je met zo’n wagen met aan boor vier tot zes mensen. Dat laatste omdat die vast niet allemaal tegelijk behoefte hebben aan een sanitaire stop. Ik ben benieuwd.

Beetje vreemde vraag maar goed, vragen staat vrij. In NZ reisden mijn vriendin en ik in een kleine campervan. Onze familie kwam in december 3 weken en zij reisden met een (heel) grote camper. Gedurende 2 weken reisden wij samen en dit ging even vlot dan wij alleen. Maakt dus niet veel verschil denk ik…

Wat dacht je, Frederik, op een vreemde vraag geef ik ook maar een vreemd antwoord? Ik vroeg namelijk niet of een kleine en een grote camper samen kunnen oprijden, ik vroeg naar afstanden per dag. Ik zal nog maar iets duidelijker zijn. Bij het bekijken van een reisschema van een groep van vijf volwassenen in een camper (mot dus een redelijk grote zijn) zag ik afstanden van tussen 650 en 725 kilometer per dag.
Gezien de tweebaans wegen, soms veel groot vrachtvervoer etc leek me dat rijkelijk lang. Zoals gezegd, er zijn toch ook koffiestops, plaspauzes en lunchbreaks in aanmerking te nemen. Duidelijker zo?

Laat maar dan…