Dag Afrikaliefhebbers,

Ik ben getrouwd met een Zimbabwaan die ik in Zambia, Jollyboys, heb leren kennen tijdens mijn stageperiode in Zambia voor een Biologisch landbouwproject.
Hij was overland reisleider en ik destijds nog student. Daarna hebben we samen een safarilodge nabij Victoria Falls in Zimbabwe gerund maar vanwege de enorme politieke en economisch instabiele situatie zijn we destijds teruggekeerd naar Nederland.

Omdat we Afrika nog steeds missen en ieder jaar terugkomen hebben we besloten om onze droom werkelijkheid te laten worden en zijn we gestart met ons eigen ecovriendelijke online reisbureau African Travels (www.african-travels.nl). Omdat we altijd betrokken zijn geweest bij straatkinderen projecten en de lion encounter in Zimbabwe willen we deze vrijwilligersprojecten zeker via onze website promoten. Ook Softpower in Oeganda kennen we goed en willen we iedere vrijwilliger aanraden die mee wil helpen met de opbouw van scholen.

In welke Afrikaanse landen ben ik geweest?

• Zimbabwe
  • Zambia
  • Oeganda
  • Kenia
  • Zuid-Afrika
  • Botswana
  • NamibiĆ«
  • Tanzania
  • Egypte
  • Marokko

Mijn favoriete hostel in Afrika? Jollyboys te Livingstone.
De mooiste safarilodge? Mafuwe in South Luanga, Zambia
Welke lodge runden wij? Masuwe Safari Lodge, Victoria Falls Zimbabwe
Favoriete reistype? Overlanding: lekker de bush in op een overland truck samen met andere jonge internationale, maatschappelijk betrokken reizigers.

Hoi African Travels,welkom op wereldwijzer!
Je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden,zelf ben ik 2jaar geweest(vroeger)in Belgische Congo)
Indien je nog met vragen zit of tips,dan kan je die altijd plaatsen in het Afrikaforum hier op wereldwijzer!

Opgelet Vermits het grootste deel van je verwelkomingstopic informatief is,zal ik het niet verwijderen!
Succ6 nog met je projecten,African Travels.
groet,georgessiam.

Dank je wel!

We hebben een nieuwe url: www.africantravels.com
Neem eens een kijkje of bel ons voor vrijblijvend advies!