CV Fast Ferry

Hallo

Wij gaan in juli op reis naar Kaap Verdië, joepie! :slight_smile:
Ik was net mijn reisplan in elkaar aan het steken, en ik merkte op dat op de website van de ferry’s, er nog geen informatie beschikbaar was voor juli.
Heeft iemand van jullie in juli al de ferry genomen in Kaap Verdië? Ik vermoed dat juli nog te ver ligt van nu om een “schedule” te hebben, maar bevestiging zou wel leuk zijn.

Groetjes
Kate

Ik ga op mijn eigen bericht antwoorden :-). Na mijn verblijf in Kaapverdië, kan ik zeggen wat de verkoper van Fast Ferry mij gezegd heeft: de website staat niet op punt. In het verkooppunt in het centrum van Praia (Santiago), kochten we twee dagen voor de overtocht naar Fogo de tickets. De toeristen voor ons wilden de dag zelf vertrekken, de verkoper leek dit af te raden (zogezegd had de zeepolitie de lijst met passagiers al en konden die eventueel moeilijk doen), al zijn ze uiteindelijk wel vertrokken. De overtocht Praia-Fogo duurt 4 uur en als je het geld ervoor over hebt, ga dan met het vliegtuig: sneller en comfortabeler. De helft van de passagiers was aan het braken. Ik heb bijna de hele tijd buiten naar het voorbijkruipende Santiago en later de zee gekeken, maar voor geen geld van de wereld kruip ik nog eens op die ferry van vier uur!